Mobigate – pierwsza w Polsce platforma marketingu aplikacji mobilnych

Łukasz Kłosowski

18-04-2016
Mobigate – pierwsza w Polsce platforma marketingu aplikacji mobilnych

Na polskim rynku debiutuje platforma dedykowana wydawcom aplikacji oraz reklamodawcom, chcącym w precyzyjny sposób dotrzeć do użytkowników smartfonów. Nowa platforma o nazwie Mobigate jest pierwszym takim rozwiązaniem na polskim rynku. Oferuje unikalne połączenie danych i reklamy oraz wsparcie wynikami badania Mobience. Nowa technologia oznacza dostęp do danych umożliwiających skuteczniejsze targetowanie reklam oraz lepsze poznanie preferencji użytkowników danej aplikacji.

Co to oznacza dla reklamodawców?

Mobigate, system wdrożony przez firmę Spicy Mobile umożliwia dotarcie z reklamą do konkretnej grupy wyodrębnionej ze względu na cechy użytkowników smartfonów takie jak np. używane aplikacje, odwiedzane witryny mobilne, wpisane słowa kluczowe czy lokalizację. Targetowanie Mobigate możliwe jest po określonych cechach – np. ma lub nie ma danej aplikacji oraz po tzw. profilach użytkowników. To nowy wachlarz korzyści dla reklamodawców, chcących realizować skuteczne kampanie mobilne w aplikacjach. Nadawca reklamy nie musi ograniczać się tylko do użytkowników jednej aplikacji, może wybierać spośród kilkudziesięciu aplikacji dostępnych w rozbudowanej sieci reklamowej. Warto zwrócić uwagę, że nie są to spolszczone wersję międzynarodowych producentów, lecz aplikacje wyprodukowane wyłącznie dla polskiego użytkownika. Na platformie Mobigate wśród obecnych aplikacji różnych wydawców, są również te, które należą do czołowych wydawców treści newsowych w Polsce.

Co to oznacza dla twórców i wydawców aplikacji mobilnych?

Wydawcy podłączając aplikację do Mobigate mogą uzyskać informacje o zachowaniach użytkowników swojej aplikacji, mogą analizować i porównywać je z danymi badania Mobience (autorskiego badania Spicy Mobile), np. mogą zobaczyć, jak ich aplikacja radzi sobie na tle konkurencyjnych aplikacji w tej samej kategorii. Wydawcy sami decydują, jakie dane chcą analizować i które z nich chcą wykorzystać do targetowania reklam. Nowe narzędzie oznacza również skuteczniejszą monetyzację powierzchni reklamowej oraz obsługę większej ilości kampanii reklamowych z wykorzystaniem ciekawych formatów.

Start współpracy

Reklamodawcy, wydawcy i twórcy aplikacji mobilnych otrzymują dostęp do interfejsu Mobigate, gdzie mogą analizować zachowania użytkowników swoich aplikacji. Platforma i interfejs został zaprojektowany tak, aby w szybki i prosty sposób, twórcy aplikacji mogli wykorzystać jego potencjał, a reklamodawcy mogli precyzyjnie emitować reklamy do swoich grup celowych.

 

Komentarze:

Comments

comments