mobiu – nowa sieć reklamy mobilnej na rynku

Łukasz Kłosowski

06-03-2013
mobiu – nowa sieć reklamy mobilnej na rynku

Sieć mobiu jest najnowszym projektem agencji performance marketingu Cube Group. Jest w stanie zaoferować szerokie spektrum formatów od SMS-ów po Rich Media.

– Uruchomienie nowej marki pod skrzydłami Cube Group jest odpowiedzią na silną potrzebę rynkową. Stale otrzymujemy zapytania od naszych partnerów, dotyczące możliwości reklamy mobilnej – mówi Andrzej Cudny, prezes zarządu Cube Group. – Wybierając dostawcę takich usług trzeba jednak zwrócić uwagę na kilka istotnych czynników. Rekomenduję sprawdzić czy potencjalny partner opracowuje kompleksową strategię reklamy mobilnej, czy daje szerokie możliwości targetowania oraz stosuje sprawdzone technologie. Oferta mobiu została tak opracowana, by każdy biznes mógł znaleźć najlepszą dla siebie formułę współpracy – komentuje.

Portfolio produktów mobilnych

Sieć umożliwia rozliczanie się w modelach CPM i CPC. Akcje po kliknięciu mierzone są w siedmiu różnych modelach: Click 2 Call (wybranie numeru telefonu), Click 2 Download (pobranie aplikacji, muzyki, wideo), Click 2 Video (odtworzenie filmu video), Click 2 Map (wskazanie na mapie najbliższego punktu), Click 2 SMS (wysłanie SMS-a o wskazanej treści), Click 2 Landing Page (przekierowanie na stronę docelową kampanii) oraz Click 2 Buy (przekierowanie na stronę mobilną sklepu internetowego).

Dostarczycielem technologii adserwerowych została międzynarodowa firma Smart AdServer. – Długo zastanawialiśmy się nad wyborem partnera. Ostatecznie postawiliśmy na doświadczoną firmę o międzynarodowym zasięgu – mówiła na dzisiejszej konferencji Katarzyna Janicka, project director w mobiu.

Targetowanie reklam dzięki Smart AdServer umożliwia emisję na wybranych systemach operacyjnych (iOS, Android, Symbian etc.), na urządzeniach wybranych producentów (Apple, Samsung), a nawet na określonych urządzeniach (iPad 2, Samsung Galaxy III).

Ich technologie umożliwiają również targetowanie geograficzne (po IP lub geolokalizacyjnie), demograficzne (płeć, wiek) oraz kontekstowe. Te ostatnie polega na kierowaniu reklamy na wybrane kategorie tematyczne stron i aplikacji.

Agencja posiada własną bazę 600 tys. rekordów i jest w stanie świadczyć również kampanie marketing SMS, które mogę być również targetowane demograficznie przez płeć, miejsce zamieszkania, czy wiek nadawcy.

Oferuje także formaty typu “push”, gdzie reklamy są wyświetlane na pasku powiadomień w urządzeniu użytkownika. W portfolio mobiu znajduje się również szeroka baza formatów Rich Media od interstitial po video layar. Ich nazwy oraz sposób emisji, a także efekty, jakie dzięki nim można uzyskać widnieją na poniższych ilustracjach.

 

 

 

Komentarze:

Comments

comments