Norbsoft poszerza zakres kompetencji

Łukasz Kłosowski

10-02-2013
Norbsoft poszerza zakres kompetencji

Norbsoft, do tej pory głównie deweloper aplikacji, z początkiem bieżącego miesiąca poszerzył swoją działalność o usługi szeroko pojętego marketingu mobilnego.

– Zauważyliśmy, że na rynku jest nisza jeśli chodzi o agencje specjalizujące się w mobile i mające do tego własne zaplecze technologiczne. Norbsoft wywodzi się z projektowania, produkcji, testów i dystrybucji aplikacji na smartfony i tablety. Teraz poszerzamy spectrum możliwości również o strategię, planowanie i zakup mediów mobilnych – mówi Mariola Szypszak, dyrektor ds. rozwoju w firmie Norbsoft.

Obecnie Norbsoft oferuje realizację projektów kompleksowo, począwszy od strategii, poprzez planowanie i doradzanie, po zakup mediów mobilnych. Firma zapewnia m.in. kampanie reklamowe w modelach CPM, CPC i CPD, Rich Media, QR kody, NFC i Augmented Reality, a także kampanie z wykorzystaniem geolokalizacji.

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments