Norbsoft poszerza zakres kompetencji
Norbsoft, do tej pory głównie deweloper aplikacji, z początkiem bieżącego miesiąca poszerzył swoją działalność o usługi szeroko pojętego marketingu mobilnego.
– Zauważyliśmy, że na rynku jest nisza jeśli chodzi o agencje specjalizujące się w mobile i mające do tego własne zaplecze technologiczne. Norbsoft wywodzi się z projektowania, produkcji, testów i dystrybucji aplikacji na smartfony i tablety. Teraz poszerzamy spectrum możliwości również o strategię, planowanie i zakup mediów mobilnych – mówi Mariola Szypszak, dyrektor ds. rozwoju w firmie Norbsoft.
Obecnie Norbsoft oferuje realizację projektów kompleksowo, począwszy od strategii, poprzez planowanie i doradzanie, po zakup mediów mobilnych. Firma zapewnia m.in. kampanie reklamowe w modelach CPM, CPC i CPD, Rich Media, QR kody, NFC i Augmented Reality, a także kampanie z wykorzystaniem geolokalizacji.
Komentarze:
Comments