Pracuj.pl w niestandardowy sposób reklamuje swoje aplikacje

Łukasz Kłosowski

08-11-2013
Pracuj.pl w niestandardowy sposób reklamuje swoje aplikacje

Bezpłatne Wi-Fi na przystankach oraz kampania SMS promują aplikacje największego polskiego serwisu z ogłoszeniami o pracę Pracuj.pl.

– Celem działań promocyjnych jest wyrobienie wśród naszych użytkowników nawyku poszukiwania pracy z wykorzystaniem urządzeń mobilnych – mówi Anna Hołdyńska z Grupy Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl.

Użytkownicy smartfonów i tabletów mają nawyk częstego korzystania z internetu sytuacjach, które wymuszają na nich chwilową bezczynność, np. podczas jazdy komunikacją miejską czy w oczekiwaniu na nią. Stąd pomysł, by udostępnić im możliwość skorzystania z bezpłatnego Wi-Fi na przystankach autobusowych i tramwajowych (zdjęcie powyżej).

– Po raz pierwszy te nośniki zostały wykorzystane przez nas w ten sposób. Na razie testujemy to rozwiązanie na 10 przystankach w Warszawie. Na kolejnych 100 jest możliwość pobrania naszej aplikacji przy pomocy QR kodu, umieszczonego na citylightach – komentuje Anna Hołdyńska.

Nowością w działaniach Pracuj.pl jest też geotargetowana kampania SMS-owa w dużych centrach biznesowych w Warszawie i we Wrocławiu. Osoby, które znajdą się na ich terenie automatycznie otrzymają powiadomienie zachęcające do skorzystania z aplikacji mobilnej Pracuj.pl.

Kampanię przygotowała i realizuje Grupa K2, przy współpracy MoBehave. Pracuj.pl posiada aplikacje na iOS, Androida oraz Windows Phone.

Komentarze:

Comments

comments