Reklama w "Wysokich Obcasach" w trzech kanałach

Łukasz Kłosowski

06-08-2015
Reklama w "Wysokich Obcasach" w trzech kanałach

Reklama w papierowym wydaniu “Wysokich Obcasów”, aplikacji mobilnej i serwisie Wysokieobcasy.pl – to wszystko łączy nowy pakiet “Wysokie Obcasy”. Od sierpnia br. z oferty mogą skorzystać klienci działu sprzedaży marek prasowych Agory. 

Korzystając z pakietu można wykupić: całostronicową reklamę w wydaniu papierowym “Wysokich Obcasów” i w aplikacji mobilnej tygodnika, a także reklamy w dużych formatach wyeksponowane na Wysokieobcasy.pl.

Pakiet “Wysokie Obcasy” zapewnia dotarcie do: ponad 1 mln czytelników (Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown, VII 2014 – VI 2015, wskaźnik CCS, N = 29 342) sięga po papierowe wydanie “Wysokich Obcasów”, sobotniego tygodnika “Gazety Wyborczej”. Internauci odwiedzający serwis Wysokieobcasy.pl miesięcznie wykonują ponad 2,7 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, V 2015, odsłony ogółem), a aplikacja “Wysokich Obcasów” odnotowuje średnio 1100 pobrań na wydanie (dane wydawcy, suma pobrań z App Store i Google Play, średnia liczba pobrań na wydanie, I-VI 2015).

Komentarze:

Comments

comments