Snapp – pierwsza polska agencja marketingu aplikacji mobilnych

Łukasz Kłosowski

05-06-2014
Snapp – pierwsza polska agencja marketingu aplikacji mobilnych

Wystartowała pierwsza polska agencja marketingu aplikacji mobilnych Snapp.

Snapp skupia się na dostarczaniu narzędzi badawczych umożliwiających tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych na każdym etapie życia aplikacji. Od koncepcji (analiza rynku), przez produkcję (badania UX/AI, testy jakości) oraz wdrożenie projektu (strategia), po utrzymanie aplikacji/podniesienie jej wyników (monitoring, optymalizacja).

Agencja oferuje właścicielom aplikacji możliwość korzystania z programów budujących pozycję rynkową ich produktu w czterech obszarach. Spółka definiuje je jako: brand booster – wzmocnienie rozpoznawalności marki aplikacji, user booster – akwizycja użytkowników, rank booster – poprawa widoczności aplikacji w appmarketach i bussiness intelligence – badania rynkowe.

– Do aplikacji mobilnej podchodzimy kompleksowo, skupiając się na wszystkich aspektach związanych z istnieniem tego produktu. Pomagamy stworzyć efektywny biznesplan, pozycjonować aplikację na rynku, podnieść liczbę jej instalacji i zwiększyć konwersję sprzedażową. Dbamy jednocześnie o poprawę technicznej strony aplikacji oraz o badania związane z jej funkcjonowaniem – mówi Michał Giera, CEO oraz co-founder w Snapp.

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments