Statystyki social media, które powinni znać marketerzy planując kampanię w mobile (infografika)

Łukasz Kłosowski

06-09-2013
Statystyki social media, które powinni znać marketerzy planując kampanię w mobile (infografika)

Serwis Mobile Marketing Watch przygotował infografikę, gdzie w jednym miejscu otrzymujemy zbiór najświeższych danych z największych serwisów społecznościowych pomocnych przy planowaniu kampanii mobilnych. Zakładając, że 93 proc. marketingu używa mediów społecznościowych dla biznesu, warto przypomnieć im te liczby.

I tak. Obecnie z mobilnego Facebooka korzysta 751 milionów osób, a 665 milionów robi to każdego dnia. Na należącym do Facebooka Instagramie użytkownicy dziennie wgrywają 45 milionów zdjęć. W przypadku Google+ warto zwrócić uwagę, że najszybciej rosnącą jego grupą nie są osoby młode, lecz dorośli (45-54 lat).

Twitter z kolej jest w tej chwili najszybciej rosnącym serwisem społecznościowym na świecie, z najszybciej rozwijającą się grupą demograficzną w wieku 55-64 lat. 21 proc. światowej populacji korzysta z niego co najmniej raz w miesiącu.

Okazuje się, że Pinterest jest najlepszy w działaniach e-commerce. Wyprzeda pod tym względem nawet Facebooka. Ponad 2,6 miliona firm ma już strony firmowe na LinkedIn. Zaś YouTube w USA jest popularniejszych wśród osób w wieku 18-34 lat niż jakakolwiek sieć telewizyjna.

Warto znać te dane planując kampanie mobile marketingowe.

Komentarze:

Comments

comments