Wirtualna Polska promuje serwisy i usługi mobilne

Łukasz Kłosowski

18-09-2012
Wirtualna Polska promuje serwisy i usługi mobilne

Wystartowała kampania reklamowa mobilnej WP.PL. Głównym celem akcji promocyjnej jest zbudowanie w świadomości użytkowników przekonania, że Wirtualna Polska, z jej serwisami i usługami, jest zawsze w zasięgu ręki i można z niej korzystać za pomocą smartfona w każdym miejscu i o każdej porze.

Kampania – realizowana w trzech obszarach: offline, online i mobile – skierowana jest do młodych osób, w przedziale wiekowym 15-35 lat (core: 20-30 lat), głównie tych, które nie są zaawansowane technologicznie. Pokazuje mobilną WP.PL przez pryzmat jej najważniejszych m-produktów: Wiadomości, Sportu, Programu TV oraz Poczty. Stawia jednocześnie nacisk na nierozłączność (Ty i Wiadomości WP.PL [Sport, Program TV, Poczta] od teraz nierozłączni), pokazując, że – m.in. właśnie dzięki nowoczesnym telefonom – można mieć stały dostęp do serwisów i usług Wirtualnej Polski. Zakupem i planowaniem mediów zajął się zespół Wirtualna Polska.

Na potrzeby kampanii powstała specjalna strona internetowa, dostępna – w wersji tradycyjnej i w wariancie mobilnym – pod adresem mobilna.wp.pl. Uzupełnia przekaz reklamowy, zachęcając użytkowników do poznania mobilnej oferty WP.PL. Jednocześnie przełamuje stereotypy dotyczące internetu w telefonie (poradniki: “Internet w telefonie nie jest drogi”, “Internet w telefonie działa szybko”) i edukuje (“Jak korzystać z internetu w telefonie?”, “Jak zainstalować aplikacje mobilne?”, “Jak skonfigurować Pocztę WP.PL w telefonie?”).

Elementem wspierającym kampanię jest konkurs, realizowany, już od 19 września, online i mobilnie. Nawiązuje do idei kreatywnej kampanii (nierozłączność) i oparty jest na popularnych internetowych memach. Konkurs jest zintegrowany z Facebookiem. Wygrać w nim można smartfony Sony Xperia T, które miały światową premierę z początkiem września, na berlińskich targach IFA.

Kampania “Mobilna WP.PL w Twoim smartfonie” jest kolejną akcją reklamową realizowaną przez Wirtualną Polskę we współpracy z Agencją 303 (poprzednie to: “…a-dresik (mam, załóż) na WP” oraz “Ciekawsza strona informacji”).

Komentarze:

Comments

comments