Brandowana aplikacja "My Saeco" poprawia umiejętności parzenia kawy
W App Store oraz sklepie Google Play pojawiła się bezpłatna aplikacja dla wszystkich kawoszy – “My Saeco”. Celem aplikacji jest wsparcie użytkowników ekspresów Philips Saeco w eksploatacji urządzeń oraz dostarczenie im porad i treści, dzięki którym staną się kawowymi ekspertami. Przygotowała ją agencja Redmobile.
Aplikacja “My Saeco” działa jako player trzech tematycznych stacji sieci RMF FM: Jazz, Groove i Classic. Jej posiadacze korzystać mogą również z funkcji kawowego budzika, który pomoże im zerwać się na nogi przy brazylijskich rytmach lub delikatnie obudzić w klimacie włoskiej cafeterii.
Aby wesprzeć domowych baristów w dążeniu do doskonałości, aplikacja “My Saeco” obok biblioteki wideo, wyposażona została w symulator CoffeeArt’u, za pomocą którego można ćwiczyć rysowanie po aromatycznym napoju, a przygotowaną przez siebie wizualizacją podzielić się ze znajomymi na Facebooku.
– Projektując i tworząc aplikację My Saeco pragnęliśmy dostarczyć jej użytkownikom możliwie intensywne doznanie związane ze światem kawy. Wierzę, że udało nam się w taki sposób dobrać angażujące funkcje, łącząc je z pięknym, unikatowym designem, by budowały bogaty i aromatyczny świat kawy, dostępny dzięki ekspresom Philips Saeco – mówi Borys Wróbel, CEO agencji marketingu mobilnego Redmobile.
Aplikacja to pierwszy efekt współpracy agencji Redmobile i Philips Polska, w ramach której agencja odpowiedzialna była za kompleksową realizację projektu, w tym stworzenie mapy potrzeb użytkowników, zaprojektowanie funkcjonalności, kreację designu, kodowanie i przekazanie aplikacji do dystrybucji. W zakresie graficznego przygotowania projektu agencja Redmobile współpracowała z teamem kreatywnym Rokicki&Ściborowski.
Komentarze:
Comments