DDB Warszawa

Nazwa agencji

DDB Warszawa

Opis agencji

DDB Warszawa to jedna z największych agencji reklamowych w Polsce. Należy do jednej z najdynamiczniej rozwijających się i najczęściej nagradzanych sieci reklamowych na świecie DDB Worldwide.
DDB posiada bardzo szerokie kompetencje, wykraczające poza standardowo rozumianą obsługę full serwisową. Szczególny nacisk kładzie na kreatywność i rozwój kompetencji w zakresie digital. Filozofia DDB opiera się na przekonaniu, że kreatywność projektów, opartych na dobrej strategii, pozwala osiągać zaskakujące rezultaty. Konsekwencja w realizowaniu tych założeń stanowi o sukcesie DDB w Polsce.

DDB Warszawa ściśle współpracuje ze spółkami z Grupy DDB Polska, oferującymi usługi z szeroko rozumianego marketingu i reklamy. Klienci mogą korzystać z dowolnie skonfigurowanego zestawu usług doradczych Grupy – podstawowym kryterium wyboru są zagadnienia do rozwiązania i potrzeby, przed jakimi stoi biznes lub marka klienta. W skład Grupy DDB Polska wchodzą:

● DDB – doradztwo strategiczno-marketingowe; strategia komunikacji; zintegrowane kampanie marketingowe i koordynacja kampanii międzynarodowych: ATL, BTL, Digital Mobile, Social Media, design, branded content, reklama natywna.

● Gutenberg – operacyjna agencja reklamowa świadcząca przede wszystkim poniższe usługi:
– kontent reklamowy (m.in. kreacja offline i digital, produkcja foto, produkcja 3D, content commerce)
– retail marketing (m.in. kreacja kontentu katalogowego, wykonanie i obróbka zdjęć (packshot service), rendery
3D, makiety, pre-press, dedykowane systemy IT do automatycznego składu, integracja z e-commerce,
zarządzanie drukiem)
– zarządzanie produkcją (print management, digital production – Happy Endians, broadcast production –
Cut/Cut)
– e-commerce (zintegrowane kampanie performance; narzędzia do automatyzacji produkcji kampanii display;
content commerce)

● DDC – strategia komunikacji; zintegrowane kampanie marketingowe: ATL, BTL, Digital Mobile, Social Media, design, branded content, retail marketing (katalogi, gazetki, POSM).

● CPC – analizy rynku/klienta/produktu, audyt marek, badania marketingowe, komunikacja marketingowa,
strategia marek, szkolenia i warsztaty z zakresu marki i komunikacji, taktyka i strategia działań marketingowych,
tożsamość i pozycjonowanie marek, tworzenie marek i wprowadzanie ich na rynek, zarządzanie portfelem
produktowym/usługowym, facylitacja warsztatów

● BNA – brand consulting (audyt marki, strategia marki, pozycjonowanie marki, architektura marki), brand design
(branding werbalny, ekspertyzy namingowe, branding wizualny, brand manual), brand engagement (programy
implementacji marki) szkolenia, warsztaty, seminaria brandingowe

● Grupa OMD
OMD Macroscope – dom mediowy
OMD Optimum Media – dom mediowy
MDM – dom mediowy
Digital Resolution – agencja marketingu efektywnościowego
Tribal Media – agencja kreatywna
FUSE – komórka contentowa, projekty specjalne
Annalect – badania/ strategia/ konsulting

Rok powstania

1991

Liczba pracowników

DDB oraz GUTENBERG: 185

Klienci

Grupa Volkswagen: Porsche, SEAT, Volkswagen • Huawei CEE • McDonald's Polska • T-mobile

Kategorie

Dane kontaktowe

Adres


Wybrzeże Gdyńskie 6c
01-531 Warszawa

Lokalizacja