4 najważniejsze wnioski z raportu Deloitte

Rafał Krzyżański

09-07-2013
4 najważniejsze wnioski z raportu Deloitte

Ian Geddes, head of research w Deloitte powiedział: “W 2013 roku mobile, z departamentu IT, wchodzi do sali konferencyjnej, gdzie budowane są priorytety strategii komunikacji”. Na razie dotyczy to rynku Wielkiej Brytanii, ale pokazuje trend, którego w niedługim czasie możemy spodziewać się w Polsce!

89 proc. Brytyjczyków w wieku 25-34 posiada smartfona

Młodzi ludzie są zamożniejsi, to do nich w większości kierowana jest oferta sklepów online, dlatego tak ważną rolę odgrywa mobile. Jeśli oferta kierowana jest do osób w tym wieku, istnieje ogromna szansa, że w którymś momencie sięgną po telefon, aby wejść w interakcję z marką.
Ponad 15 miliardów funtów było wydanych w sklepach z użyciem mobile’a podczas procesu zakupowego

34 proc. badanych Brytyjczyków deklaruje, że korzysta z urządzeń mobilnych jako pierwszego źródła informacji o produktach. Nie powinno to dziwić, biorąc pod uwagę informacje z raportu eConsultancy: Mobile Commerce Compedium. Na pytanie: “Co robiłeś na smartfonie w ostatnim tygodniu?” aż 67 proc. ankietowanych udzieliło odpowiedzi “Searched for information”.

 


W raporcie Deloitte było to nawet 70 proc.:

25 proc. badanych Brytyjczyków pobrało aplikację umożliwiającą mobilne zakupy w ciągu ostatniego roku

W Wielkiej Brytanii co czwarty konsument posiada na swoim telefonie aplikację m-commerce. W Polsce osiągnięcie takiego wyniku jest niemożliwe ze względu na ilość aplikacji m-commercowych. Na szczęście jest ich coraz więcej, zatem w ciągu maksymalnie dwóch lat będziemy osiągać podobne statystyki wykorzystania technologii mobilnych.

Młodzi ludzie są entuzjastami aplikacji mobilnych

Prawie połowa pytanych (48 proc.) Brytyjczyków deklaruje, że woli robić zakupy aplikacją mobilną niż poprzez stronę internetową. Pokolenie młodych jest “przyklejone” do smartfonów, nie rozstają się z nimi na krok i naturalne jest, że będą też na nich robić zakupy.

 

Cały raport Deloitte na temat tego, jak Brytyjscy konsumenci wykorzystują mobile można pobrać stąd.
Dlaczego mobile jest ważny?
Jak zdobyć lojalność klientów dzięki mobile’owi?
Młodzież chce spersonalizowanych reklam
Okładka pochodzi z Flickr.com

Komentarze:

Comments

comments