Działania mobilne 2Q 2013 cz. 2. Więcej kampanii niż przed rokiem
Przeglądając informacje ze świata z poziomu telefonu każdorazowo spotykam się z reklamami. Promocja na mobilnych wersjach serwisów stała się bardziej powszechna niż rok temu. Z pewnością nie wynika to z niższych kosztów reklamy, ale popularyzacji smartfonów w Polsce i większej świadomości marketerów oraz agencji.
Co jest aktualnie modne? Duże widoczne formaty tzw. mobile rectangle. Kreacje rich mediowe na razie nie przypominają jeszcze tych z sieci reklamowej iAD, jednak idziemy w dobrym kierunku.
Obecność na smartfonach powinna być częścią strategii marketingowej. W ten sposób docieramy do odbiorców którzy będąc mniej wrażliwi na reklamę internetową są skłonni zainteresować się marką w mobile o czym świadczą wysokie CTR wahające się od 0,3-1%.
KATEGORIA: RICH MEDIA
KATEGORIA: KAMPANIE TRADYCYJNE
Działania mobilne 2Q 2013 cz. 1. fotokody tutaj.
Komentarze:
Comments