Działania mobilne 2Q 2013 cz. 2. Więcej kampanii niż przed rokiem

Katarzyna Bednarska

20-05-2013
Działania mobilne 2Q 2013 cz. 2. Więcej kampanii niż przed rokiem

Przeglądając informacje ze świata z poziomu telefonu każdorazowo spotykam się z reklamami. Promocja na mobilnych wersjach serwisów stała się bardziej powszechna niż rok temu. Z pewnością nie wynika to z niższych kosztów reklamy, ale popularyzacji smartfonów w Polsce i większej świadomości marketerów oraz agencji.

Co jest aktualnie modne? Duże widoczne formaty tzw. mobile rectangle. Kreacje rich mediowe na razie nie przypominają jeszcze tych z sieci reklamowej iAD, jednak idziemy w dobrym kierunku.

Obecność na smartfonach powinna być częścią strategii marketingowej. W ten sposób docieramy do odbiorców którzy będąc mniej wrażliwi na reklamę internetową są skłonni zainteresować się marką w mobile o czym świadczą wysokie CTR wahające się od 0,3-1%.

KATEGORIA: RICH MEDIA

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

KATEGORIA:  KAMPANIE TRADYCYJNE 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Działania mobilne 2Q 2013 cz. 1. fotokody tutaj.

 

Komentarze:

Comments

comments