Gry na ten tydzień: One More Dash, Ball King, The Branch i Tap Me So

Maciej Czekała

03-06-2015
Gry na ten tydzień: One More Dash, Ball King, The Branch i Tap Me So

One More Dash – szybko i jaskrawo

Szybka i dynamiczna rozgrywka już od pierwszego tapniecia. Przemieszczamy się od jednego okręgu do drugiego, a naszym zadaniem jest unikanie przeszkód oraz niebezpieczeństw. Trzeba działać szybko, ponieważ goni nas czas, a każdy kolejny krok jest trochę trudniejszy. Jest to bardzo dynamiczna gra z fajną prostą grafiką, która idealnie pasuje do rozgrywki. Moje ulubiona gra w tym tygodniu.

GooglePlay

AppStore

Ball King – pixele i basketball

Miałem wrażenie, że gdzieś to już widziałem w pierwszej chwili. Gra trzyma dobry oldschoolowy klimat graficzny. Sama rozgrywka też ma swoje korzenie w grach z Pegasusa i Super Nintendo. Cała zabawa polega po prostu na rzucaniu do kosza, lecz trzeba dobrze przymierzyć aby trafić, a im dalej jesteśmy, tym jest trudniej. W kolejnych etapach np. dochodzi wiatr, który sprawia, że celowanie jest naprawdę wymagające uwagi i wprawy.

GooglePlay

AppStore

The Branch – kwadratowe koło czyli Ketchapp ponownie daje radę

Gry Ketchapp to chyba najczęściej polecane przeze mnie gry. Przemyślany koncept The Branch wykonany w innowacyjny sposób, czyli mistrzowie w natarciu. Idziemy na rekord, a naszym celem jest unikanie pojawiających się na drodze ścian. Możemy tylko obracać całą konstrukcję, po której się poruszamy w taki sposób, aby unikać wyrastających przeszkód. Proste, ciekawe i na pewno wciągające – to cechy gier Ketchapp. Trzeba przyznać, że ich styl graficzny odrobinę zaczyna przynudzać, ale poziom jakości jest zawsze wysoki. Polecam sprawdzić.

GooglePlay

AppStore

Tap Me So – polska innowacja

Gra na refleks i spostrzegawczość w ciekawym i innowacyjnym wykonaniu. Na start dostajemy prosty tutorial i po kilku sekundach jest już wszystko jasne. Musimy wzrokiem odszukać punkt przecięcia się na “szachownicy” dwóch elementów, które są na krawędziach ekranu.

Gra zawiera 70 poziomów. W każdym gracz zmaga się z nieco innymi wyzwaniami, czasem trzeba unikać koloru czerwonego, czasem klikać tylko w zielony, czasem cały świat się kreci, a czasem po prosty trzeba być szybkim. – Nie jest to gra typu klikanie w jeden przycisk. Przy jej projektowaniu braliśmy pod uwagę to, jak nasze zmysły postrzegają świat i jak przetwarzają informacje i jak czasem potrafią nas wyprowadzić w pole – komentuje GoMobi.pl twórca Tap Me So Arkadiusz Konopek.

Kolejna udana pozycja po GravityLine od polskiego dewelopera.

AppStore

Komentarze:

Comments

comments