Mobile jako najważniejszy trend w digitalu!
Dziś polecam Waszej uwadze zagraniczny artykuł. Serwis econsultancy.com zapytał specjalistów branży digital o najważniejsze trendy. Wszyscy zgodnie stwierdzili, że mobile to przyszłość marketingu cyfrowego.
Matthew Phelan, Director of 4Ps Marketing uznał, że najważniejsze będzie połączenie online i offline. Najłatwiej zrobić to za pomocą narzędzi marketingu mobilnego. Dzięki mobile’owi zaciera się granica online/offline, ponieważ dzięki smartfonom stale jesteśmy “podłączeni”.
Andy Headington, CEO w Adido twierdzi, że dostosowanie stron internetowych do mobile’a będzie kluczowe w najbliższym czasie. Mobile jest tylko narzędziem do komunikacji, marketerzy muszą zapewnić, aby w przypadku konsumentów była ona na jak najwyższym poziomie.
Kamakshi Sivaramakrishnan, CEO w Drawbridge jest zdania, że przełączenie się na mobile jest na topie. Podkreśla, że mobile zmienia wszystko: targetowanie, wyświetlanie reklam, kreatywność, ja dodałbym także potencjał personalizowania reklam. Kamakshi dostrzega także problemy z mierzeniem skuteczności działań w mobile’u.
Adam Harris, commercial creative director w Time Out London oprócz standardowych działań mobilnych, zauważa także znaczenie Facebooka. W kontekście informacji o zaangażowaniu mobilnych użytkowników tego portalu społecznościowego, nie sposób się z tym nie zgodzić.
Lucy Porter (head of digital w PrettyGreen) podkreśla potrzebę dostosowania reklam i ofert do indywidualnych potrzeb konsumentów.
W artykule cytowane są wypowiedzi kolejnych kilku osób z branży digital. Wszyscy jednak zgodnie twierdzą, że obecność w mobile’u jest obowiązkowa!
Komentarze:
Comments