Mastercard z powodzeniem sięga po gaming

GoMobi.pl

21-03-2022
Mastercard z powodzeniem sięga po gaming

Marketer/Klient:

Mastercard

Agencja:

We!Re Fantasy

Czas trwania kampanii (akcji):

Listopad 2021.

Wykorzystane media:

Influencer marketing oraz gaming – kanały social media influencerów, kanały własne agencji We!Re Fantasy, kanały Mastercard.

Cel:

Program Mastercard Bezcenne Chwile dedykowany jest zarejestrowanym użytkownikom, którzy za każdą płatność kartą automatycznie otrzymują punkty, które można wymieniać na nagrody wspierające swoje zainteresowania i realizację pasji. Cele te do tej pory były podzielone na osiem kategorii: film, muzyka, sport, rozrywka, podróże, kulinaria, zakupy oraz pomaganie. Celem We!Re Fantasy było wdrożenie kolejnej kategorii – gaming. 

Opis:

Mastercard to jeden z liderów branży finansowej. Podążając za najnowszymi trendami, rozszerzył katalog nagród w programie Bezcenne Chwile o nową kategorię – gaming. Firma nawiązała również współpracę z ikonami esportu – Piotrem “izak” Skowyrski oraz Jarosław “pashabiceps” Jarząbkowski. 

Hasło przewodnie kampanii towarzyszącej wdrożeniu nowej kategorii brzmi: Mastercard włącza się do gry. W działania komunikacyjne kampanii zaangażowani są ambasadorzy gamingowi, skupiający wokół siebie liczne i zaangażowane społeczności – Piotr “Izak” Skowyrski oraz Jarosław “pashaBiceps” Jarząbkowski. W ramach kategorii gaming, w katalogu nagród Bezcennych Chwil pojawią się nowe produkty min. od Logitech G, Microsoft oraz SteelSeries. Katalog będzie też uzupełniany najnowszym premierowym sprzętem partnerów oraz produktami z autografami ambasadorów – koszulkami drużyny Izako Boars z podpisem Piotra Skowyrskiego oraz sprzętem od SteelSeries z podpisem Jarosława Jarząbkowskiego.

Wyniki:

Dotychczas kampania w social mediach wygenerowała ponad 2,3 mln wyświetleń. 

Komentarz: 

Gaming jako passion point z niszowego stał się wiodącym prześcigając takie dziedziny jak muzyka czy film. Nie dziwi zatem fakt, że marki ochoczo, nawet te z pozoru “niepasujące” do gamingu tworzą aktywacje w tym obszarze. Każda marka, każdy produkt z odpowiednio zaprojektowaną komunikacją może bez problemu zaistnieć w tym świecie i komunikować się ze społecznością graczy. 

 

Tagi:

Komentarze:

Comments

comments