149 zgłoszeń do Innovation Award Media Trendy 2014

Łukasz Kłosowski

03-04-2014
149 zgłoszeń do Innovation Award Media Trendy 2014

Najwięcej zgłoszeń bo aż 43 było w kategorii „Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych”. W tym roku w podkategorii “Innowacyjne wykorzystanie mobile” jest 14 zgłoszeń.

Na 43 zgłoszenia – 8 przypada na podkategorię “Innowacyjne wykorzystanie formatów internetowych”, 14 na “Innowacyjne wykorzystanie social media”, 14 na “Innowacyjne wykorzystanie mobile” oraz 7 na “Innowacyjne cyfrowe kampanie zintegrowane”. Kategorie internetową ocenia jury pod przewodnictwem Michała Wolniaka, chief strategy officera w VML Poland.

Konkurs Media Trendy zmienia w tym roku nazwę na Innovation Award Media Trendy. Oprócz zmiany nazwy konkursu, wprowadzono bardziej rozbudowany formularz zgłoszeniowy. Będzie w nim można opisać m.in. najważniejsze argumenty, które przemawiają za innowacyjnością każdej pracy, pokazać, jak powstał pomysł i na czym polega. W konkursie wprowadzano także nową kategorię „Innowacyjne wykorzystanie big data” oraz rozbudowano kategorię „Open & start up”. Wszystkie kategorie tegorocznego konkursu są dostępne tutaj.

W zeszłym roku z kolei rozbudowano kategorię “Wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych” i pojawiły się w niej nowe podkategorie w tym m.in. “Innowacyjne wykorzystanie mobile”.

Gala rozdania nagród odbędzie się 7 maja w Teatrze Polskim w Warszawie. Zeszłorocznych wygranych w kategorii mobile można zobaczyć w tym miejscu.

Komentarze:

Comments

comments