Artegence i Lemon Sky JWT tryumfują na MIXX Awards 2014

Łukasz Kłosowski

07-11-2014
Artegence i Lemon Sky JWT tryumfują na MIXX Awards 2014

IAB Polska podczas wczorajszej gali MIXX Awards nagrodził najlepsze kampanie reklamowe w internecie. Nagrody rozdano także w kategoriach mobile/tablets i mobile application.

W kategorii mobile/tablets zwyciężyła kampania “We free” dla Amnesty International przygotowana przez agencję Artegence.

Nominowani w tej kategorii byli także: “Liczę na Twoje 3 minuty” od Starcom Mediavest Group / Next oraz “Mobilne lato Allegro” od Universal McCann / Tribal DDB, Bardzo, Reprise Media (case study na GoMobi.pl tutaj).

W kategorii mobile application zwyciężył “Gramofun” dla Tymbarku od agencji Lemon Sky JWT.

Nominację zdobył “Lipton Ice Tea – pokieruj swoim orzeźwieniem” agencji Digital One.

Najlepszą kampanią ostatnich 12 miesięcy – otrzymała statuetkę Best in Show – została “Zwrotka” Żywca autorstwa agencji GONG.

Lista wszystkich zwycięzców znajduje się tutaj.

Komentarze:

Comments

comments