Frisco.pl znowu wchodzi do warszawskiego metra

Łukasz Kłosowski

02-04-2014
Frisco.pl znowu wchodzi do warszawskiego metra

Tym razem sklep internetowy prowadzi konkurs „Wygraj rok zakupów”. Osoby skanujące kody QR z plakatów otrzymają kupony rabatowe o nominale 30 zł. Łączna pula nagród wynosi 75 tys. zł.

Składając zamówienie za minimum 100 zł zawierające przynajmniej jeden produkt reklamowany na stacji Centrum i rozwiązując zadanie konkursowe, można wygrać roczne darmowe zakupy w tym supermarkecie. Laureat konkursu Frisco dostanie rok zakupów za 13 tys. zł. Przewidziane są też dwie nagrody dodatkowe – każda z nich to rok zakupów o wartości 10,4 tys. zł. Ponadto, wyróżnionych zostanie 100 uczestników, którzy otrzymają bony o nominale 100 zł.

– Naszą premierową akcją w metrze pokazaliśmy, że zakupy spożywcze w sieci mogą być proste, szybkie i wygodne. Wiosną chcemy znów przypomnieć warszawiakom, że w ten sposób można zaoszczędzić sporo czasu. Liczymy, że będzie to atrakcyjne zwłaszcza w kontekście nadchodzących świąt – mówi Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Chodzi o akcję z listopada 2013 roku, gdzie ściany warszawskiego metro obklejono plakatami imitującymi sklepowe półki. Case study z tej oryginalnej na polskie warunki kampanii znajduje się w tym miejscu.

Akcja  „Wygraj rok zakupów” trwa przez cały kwiecień. Wspiera ją kampania marketingowa, która obejmuje m.in. reklamy w różnych punktach Warszawy, a także w internecie.

Komentarze:

Comments

comments