GoMobi.pl wydaje zbiór case studies mobilnych

Łukasz Kłosowski

03-12-2013
GoMobi.pl wydaje zbiór case studies mobilnych

Pod marką GoMobi.pl będzie wydany zbiór case studies mobilnych. To kontynuacja case’ów znanych i uaktualnianych na stronie. W publikacji “Case studies mobile marketing 2013” znajdą się tylko najlepsze i najciekawsze kampanie prowadzone z użyciem narzędzi mobilnych w tym roku.

Szalenie popularny dział “Case studies” swój największy rozwój miał w pierwszych dwóch kwartałach tego roku. Pojawiły się w nim studia przypadku zarówno najnowszych kampanii, jak również innych akcji marketingowych, gdzie wykorzystano kanał mobilny. To był czas, kiedy każda opisana i udokumentowana kampania była na wagę złota.

Ale marketing mobilny prze do przodu nieustannie, a agencje i deweloperzy realizują nowe kampanie prześcigając się w coraz to nowych pomysłach i formatach. To ciągle nowatorskie i przełomowe projekty mogące zainspirować innych. Dlatego przyszła pora, aby podsumować 2013 rok, który jako pierwszy obfitował w ogrom realizacji, co śledziły branżowe i niebranżowe media.

W publikacji “Case studies mobile marketing 2013” możecie spodziewać się zbioru zawierającego przykłady kampanii charakteryzujących się niestandardowym wykorzystaniem formatów reklamowych, nowatorskim wykorzystaniem mobile, dużym zasięgiem, dobrymi statystykami, albo wszystkim po trochu. Opisane przykłady wzbogacone będą o dane statystyczne.

Partnerami tej publikacji są firmy aktywnie działające i wspierające polską branżę marketingu mobilnego: jeden z największych serwisów horyzontalnych Wirtualna Polska, jeden z największych polskich deweloperów aplikacji firma Norbsoft, sieć reklamy mobilnej o międzynarodowym doświadczeniu Adello oraz firma zajmująca się marketingiem SMS – SMSAPI.

Zbioru “Case studies mobile marketing 2013” możecie spodziewać się już jutro. Będzie zawierał 20. case’ów i będzie do pobrania jako PDF. Zdradzę, że zapowiada się bardzo ekscytująca publikacja.

Komentarze:

Comments

comments