Case studies

Jak marki Samsung Galaxy i KIA zostały mecenasami polskiego esportu

Jak marki Samsung Galaxy i KIA zostały mecenasami polskiego esportu

Tomasz Borowski

22-01-2024

Dla wielu marketerów sektor gier i esportu jawi się jako obszar, gdzie stosunkowo łatwo można pokazać się ze swoimi produktami i usługami. Prowadzi to do sytuacji, w której co rusz pojawiają kampanie skierowane do fanów tej formy rozrywki, nie wszystkie jednak osiągają zamierzony cel. Potwierdzają to wyniki badania zrealizowanego przez agencję gamingową FRENZY i firmę badawczą Kantar, z których wynika, że jedynie 16 proc. polskich fanów gamingu i esportu przyznaje, że marki rozumieją i potrzeby […]

Programmatic Guaranteed Audio umożliwił inFaktowi precyzyjne dotarcie do wyselekcjonowanych odbiorców

Programmatic Guaranteed Audio umożliwił inFaktowi precyzyjne dotarcie do wyselekcjonowanych odbiorców

GoMobi.pl

09-10-2023

Zrealizowana przez Grupę RMF kampania digital audio dla biura rachunkowego inFakt została oficjalnym case study Google’a – był to pierwszy przykład kampanii dotyczącej programmatic audio z Europy Środkowo-Wschodniej wyróżniony i doceniony w ten sposób. inFakt, firma świadcząca usługi finansowe dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą oraz małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w zakresie księgowości, podatków i zakładania spółek, planowała kontynuację i poszerzenie kampanii nastawionej na zwiększenie […]

150 tysięcy sprzedanych ubezpieczeń Kocham To Dbam

150 tysięcy sprzedanych ubezpieczeń Kocham To Dbam

GoMobi.pl

24-05-2023

Marketer/Klient: Kocham To Dbam / Szkolna Agencja Ubezpieczeniowa  Agencja: AFA Media Czas trwania kampanii (akcji): Maj 2021-październik 2021 Wykorzystane media: Mobile (sms, mms, push app), display, artykuły sponsorowane, social media celebrytów – Filip Chajzer, Monika Goździalska, Zygmunt Chajzer, Karolina Motylewska. Cel: Wywołanie spontanicznego zainteresowania marką Kocham To Dbam oraz sprzedaż ubezpieczeń.  Opis: 1. Koncepcja: Nazwę, strategię marketingową, portal […]

Równość, samoakceptacja, różnorodność, inkluzywność i zrównoważony rozwój – Zalando promuje wartości pokolenia Z

Równość, samoakceptacja, różnorodność, inkluzywność i zrównoważony rozwój – Zalando promuje wartości pokolenia Z

GoMobi.pl

21-05-2022

W 2021 Best of Facebook KTR, w którym branża nagradza najlepsze polskie kampanie zrealizowane na Facebooku i Instagramie, wyróżniono kampanię Zalando. Srebro otrzymała praca „Obraz pokolenia Z”, czyli seria realnych portretów stworzonych w kontraście do ulotnej cyfrowej rzeczywistości, w której funkcjonuje to pokolenie. Na obrazach uwiecznieni zostali młodzi aktywiści, reprezentujący wartości i postawy godne naśladowania, takie jak inkluzywność, równość, różnorodność, samoakceptacja i zrównoważona moda. Portret kontra ulotna cyfrowa rzeczywistość […]

Marka Mentos w gamingu

Marka Mentos w gamingu

Marki nieendemiczne, głównie z sektora FMCG, coraz częściej wykorzystują aktywności gamingowe, by dotrzeć do szerokiej i zróżnicowanej demograficznie grupy odbiorców, która wykazuje określone nawyki zakupowe i zachowania. Działania wizerunkowe i prosprzedażowe w obrębie tego passion pointu zazwyczaj przekładają się na konkretne wyniki, które realizują założenia strategii marek. Branżowe badania wykazują, że liczba graczy od lat wykazuje tendencję wzrostową. Rozwój branży gamingowej, pojawiające się nowe tytuły gier […]

Warka piwną marką nr 1 w gamingu

Warka piwną marką nr 1 w gamingu

GoMobi.pl

12-05-2022

Klient Warka (Grupa Żywiec) Agencja Gameset Cel Celem kampanii było zainteresowanie Warką osób w wieku 18–24 lata oraz stanie się piwną marką nr 1 w gamingu. Opis Projekt Warka Planet of Gamers to ukłon w stronę miłośników cyfrowej rozrywki, a także odpowiedź na rosnący trend jakim niewątpliwie jest gaming. Warka była pierwszą marką piwa, która śmiało wkroczyła na nowe obszary związane ze środowiskiem graczy. Szacuje się, że w Polsce dorosłych gamerów […]

CCC: walka o każdy grosz, czyli maksymalizacja przychodu przy założonym budżecie

CCC: walka o każdy grosz, czyli maksymalizacja przychodu przy założonym budżecie

GoMobi.pl

12-04-2022

Marketer/Klient:  CCC Agencja: Looksoft Advertising Czas trwania kampanii (akcji):  Kwiecień 2020 – kwiecień 2021 Wykorzystane media: Google Ads, Facebook Ads, Apple Search Ads, kanały On-Device App Discovery (Appnext, IronSource Aura, Digital Turbine), kanały własne (strona www, social media, mailingi etc.)  Cel: Aplikacja mobilna CCC została pomyślana i wdrożona jako centralny element omnichannelowej relacji z klientami i docelowo główny […]

Mastercard z powodzeniem sięga po gaming

Mastercard z powodzeniem sięga po gaming

GoMobi.pl

21-03-2022

Marketer/Klient: Mastercard Agencja: We!Re Fantasy Czas trwania kampanii (akcji): Listopad 2021. Wykorzystane media: Influencer marketing oraz gaming – kanały social media influencerów, kanały własne agencji We!Re Fantasy, kanały Mastercard. Cel: Program Mastercard Bezcenne Chwile dedykowany jest zarejestrowanym użytkownikom, którzy za każdą płatność kartą automatycznie otrzymują punkty, które można wymieniać na nagrody wspierające swoje zainteresowania i realizację pasji. Cele te do tej pory były […]

„Najmłodszy headhunter na świecie” zebrał najlepszych specjalistów i nadal rekrutuje

„Najmłodszy headhunter na świecie” zebrał najlepszych specjalistów i nadal rekrutuje

GoMobi.pl

02-03-2022

Klient: Fundacja K.I.D.S. – Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali Agencja: Publicis Czas trwania akcji: 2021 i nadal trwa. Wykorzystane media: LinkedIn Cel: Szpitale dziecięce są zacofane. Fundacja K.I.D.S. dąży do ich modernizacji, ale potrzebuje wiedzy największych ekspertów w Polsce. Ale jak ich zrekrutować i to za darmo? Dzięki pomocy wyjątkowych headhunterów – dzieci, które doświadczyły, czym są polskie szpitale i które postanowiły zrekrutować ekspertów spersonalizowanymi filmami […]

NewBalance promuje się na TikToku i mierzy efekty za pomocą Brand Lift Study

NewBalance promuje się na TikToku i mierzy efekty za pomocą Brand Lift Study

GoMobi.pl

03-02-2022

NewBalance w celu zwiększenia świadomości i rozpoznawalności najnowszego modelu sneakersów New Balance 574 postawił na platformę TikTok. W tym celu marka nie tylko wykorzystała innowacyjne formaty reklamowe dostępne na TikToku, ale również postanowiła wejść w interakcję z bardzo zaangażowaną społecznością platformy. Efekty? Znamy je dzięki przeprowadzonemu po raz pierwszy w Polsce – Brand Lift Study. Cel kampanii NewBalance NewBalance chciał zwiększyć świadomość głównie młodszego pokolenia odbiorców wejścia na rynek […]

Co może Cię zaskoczyć przy przebudowie aplikacji mobilnej?

Co może Cię zaskoczyć przy przebudowie aplikacji mobilnej?

W iTaxi, podobnie jak w wielu firmach z sektora usług Mobility-as-a-Service, w trakcie pandemii stanęliśmy przed trudną decyzją – przeczekać ciężki okres czy wykorzystać ten czas na rozwój i inwestycje. Zrezygnowaliśmy z biernej postawy i obok planów oraz działań związanych z konsolidacją rynku przewozów taksówkarskich, powstał projekt przebudowy Aplikacji Pasażera. Wstępne przemyślenia Głównym celem projektu było uproszczenie i skrócenie ścieżki zamówienia przejazdu. Budowa nowej aplikacji od zera, a przebudowa już […]

Monitoring internetu i automatyzacja obsługi klienta zwiększyły sprzedaż w Mobile Vikings o 70%

Monitoring internetu i automatyzacja obsługi klienta zwiększyły sprzedaż w Mobile Vikings o 70%

GoMobi.pl

10-09-2021

Klient: Mobile Vikings Agencja:  SentiOne Czas trwania kampanii: Działania trwają od marca 2020 roku i są kontynuowane w 2021 roku. Wykorzystane media:  Online i mobile Cel: Zwiększenie zasięgu informacji o Mobile Vikings w sieci. Opis: Mobile Vikings to operator komórkowy, którego oferta obejmuje usługi telekomunikacyjne na kartę oraz internet mobilny. Nie reklamuje się za pomocą tradycyjnych mediów masowych, jak telewizja, a jego aktywność marketingowa i sprzedażowa ogranicza się niemal w całości do kanałów […]