Dzięki dynamicznej kreacji skuteczność rectangle wzrosła o 345 proc.

Dwa światy Leroy Merlin

Innowacyjny format 360° w ofercie TVN Media

Parallax Rectangle – innowacyjny format w portfolio Media Impact Polska

Dzięki influencerom Actimel uzyskał aż 560 razy lepsze wyniki

Conversational commerce na przykładzie Allegro

Big data i super precyzyjne targetowanie na przykładzie Samsunga Galaxy S7

Mobile native w aplikacji Blix na przykładzie AccorHotels

Innowacyjna komunikacja festiwalu na przykładzie FMF w Krakowie

Geolokalizacja oraz Click to Calendar w kampanii serialu The Walking Dead

Dzięki beaconom CH Gemini Park zrobiła interesującą promocję i zyskała dane o klientach

Inteligentne wykorzystanie big data na przykładzie Red Bulla

Acti – wearable. Innowacyjna kampania Actimela

"Tak się wygrywa kożuchy w 2016."

Wrona nadaje na Snapchacie – pierwsza taka kampania w Polsce

Tchibo pioniersko wykorzystuje format Facebook Canvas

Yanosik nagradza za poprawną jazdę

Lenovo z powodzeniem testuje marketing Wi-Fi i uzyskuje ponadprzeciętny wynik

#MAMSMAKANAMAKA ogarnia cały Instagram

TV Sync zwiększa efektywność reklam zakupionych w telewizji

Spotify, Facebook i Instagram promują MINI i MINI Connected

80 proc. pobrań w target group i 200 tys. powiadomień SmartUni

Promo hunters generują wysoki CTR

Święta w TV Puls. Geotargetowanie i triangulacja

Instagram sprzedaje 3 razy lepiej niż Facebook

„Zaplanuj nieoczekiwane” – Just Do It działa w każdych warunkach pogodowych

Factory Poznań jako pierwsze CH eksploruje beacony

Rekordowy wynik Plusha na Snapchacie po niestandardowej akcji

Wtorkowy Kubełek KFC – pierwsza polska kampania na Tinderze

Jak się wybić z reklamą mobilną w dobie szumu informacji i reklam?

„Case studies mobile marketing 2014” do pobrania w tym miejscu

Świetne wyniki Netii po skorzystaniu z nowego formatu Gazety.pl na „pierwszym ekranie”

Gazeta.pl dostarczając bezpłatnie Wi-Fi niestandardowo promowała latem swoje aplikacje

Kampania content marketingowa na przykładzie Tic Taca

Książka kucharska w aplikacji Listonic po raz pierwszy

Viral gaming dla Kia okazał się skuteczny

QR kody działają! Case study aplikacji McDonald’s

Powiadomienia push zwiększają sprzedaż audiobooka tygodnia

Dwa razy więcej pobrań Nawigacji Panorama Firm niż zakładano

36 godzin, 50 tysięcy odsłon, 0 złotych na promocję

Allegro wykorzystuje niestandardowe formaty reklamy mobilnej i odnosi spodziewane efekty

Jedna trzecia użytkowników e24cloud korzysta z aplikacji mobilnej

Nowatorskie wykorzystanie formatu Tap&Go

Pierwsza kampania Rich Media z funkcjonalnością shake

Bankowość mobilna – proste może być jeszcze prostsze

Windows Phone konwertuje. Case study aplikacji Qpony

Statoil DieselGold Arctic – kampania targetowana pogodowo po raz pierwszy w Polsce

Case study: redesign aplikacji mobilnej Ceneo.pl znacznie wpłynął na poprawę statystyk

„Nowy wymiar uczelni”. SWPS z powodzeniem promuje się w kanale mobilnym

Ferrero Polska pioniersko wykorzystuje format Masthead Expandable

Kampania IKO z wykorzystaniem natywnej funkcji Androida

Inwestycje w reklamę mobilną – Pizza Hut case study

Strefa VOD umożliwia dostęp do kontentu wielokanałowo. Studium przypadku

Wdrożenie Responsive Web Design dla Grupy Raben przez best.net

Użytkownicy aplikacji Przystanku Woodstosk w zdecydowanej większości mają Androida

Statoil – promocja w aplikacji Yanosik

Aplikacja sprzedażowa dla sklepu 8a.pl

Open’er 2013 za nami. Proces pracy nad aplikacją i statystyki pobrań

Kampania "Poznaj nowy Asus VivoTab Smart". Case study

Onet buduje wielkanocny serwis specjalny. Układanka sposobem na zatrzymanie użytkownika dłużej na stronie

Foursquare wchodzi do gry. Wyniki akcji „Check-in Poznań”

Ponad 200 tys. interakcji z reklamą promującą serial „Hannibal” na AXN!

Kampania Rich Media na mini.wp.pl – TK Maxx. Pionierskie wykorzystanie slideshow bannera

Zakupy z ulicy, wyniki akcji „mKonsument – rewolucja w telefonie” – część 1

Zakupy z MasterCard i Listonic – bezcenne. Case study brandingu aplikacji

Niestandardowa promocja marki Tesco na stronach mobilnych Wirtualnej Polski

mPotwór – straszny case

Kampania magazynu "iAM" w serwisach WP.PL (iPad)

Jak wykorzystać Instagram do celów marketingowych

Facebook i kampanie aplikacji mobilnych – nareszcie skutecznie

Aplikacja "UEFA Euro 2012". Stopień zaawansowania szedł w parze z wynikami

Międzynarodowa aplikacja na przykładzie „The Salt Mine”

Mobile skutecznie wspierał krakowskie festiwale w zeszłym roku

Red Bull SoundClash – pierwsza w Polsce kampania z NFC na nośnikach OOH

Nokia NFC darmowy bilet do kina. Perfekcyjne wykorzystanie NFC

Na początku był SMS

Coraz lepsze wyniki akcji prowadzonych w aplikacji "Listonic"

Onet mobile. Desktop i mobile

„Puls Biznesu+” – pierwszy dziennik stworzony specjalnie na tablety

Aplikacja mobilna Lecha Poznań

Desperados Red bawi się Augmented Reality. Jedna z pierwszych tego typu kampanii w Polsce

Strona główna plus aplikacja – sposób na efektywną kampanię w mobile

Bogactwo Rich Media na przykładzie kampanii KIA cee'd

Kupon rabatowy w postaci SMS-a jest o wiele skuteczniejszy niż drukowany

Onet mobile. Sekcja specjalna na Święta

Pierwsza na świecie mobilna kampania kontekstowa

Mercedes taguje dźwięki. Pierwsza tego typu kampania na świecie

Mobilna reklama kontekstowa w "Listonic" na przykładzie Durexa

Przepisy Knorr na wszystkich platformach. Rekordowa liczba pobrań

SMS przesądził o sukcesie wielokanałowej kampanii Reserved

Kompleksowa kampania Volkswagena Passata Alltrack w kanale mobilnym

„Pij do naga”. Dobrowianka odważnie wykorzystuje aplikacje mobilne

Credit Agricole – wzrost wyników po wdrożeniu Responsive Web Design

"Nokia Miasto w Obiektywie". Budowanie świadomości marki (infografika)

Onet mobile. Magazyn – więcej niż display

Z tej aplikacji skorzystało 6 osób!