Case studies

Orange blog – 280% więcej kliknięć organicznych oraz 770% więcej sesji

Orange blog – 280% więcej kliknięć organicznych oraz 770% więcej sesji

GoMobi.pl

22-07-2021

Jurorzy aż trzech branżowych konkursów docenili i nagrodzili innowacyjną strategię i wyniki biznesowe prowadzonego przez Orange bloga o charakterze poradnikowym. W trakcie roku zanotował on 280% więcej kliknięć z wyników organicznych oraz ponad 770% więcej sesji. Projekt jest realizowany we współpracy z agencją Bluerank. Nagrody dotyczą projektu rozbudowy Poradnika, realizowanego przez Orange przy wsparciu specjalistów Bluerank od 2020 roku. W tym czasie na blogu opublikowano lub zaktualizowano ponad 200 artykułów, […]

Producent zabawek Nerf z sukcesem organizuje międzynarodowy turniej w grze Fortnite

Producent zabawek Nerf z sukcesem organizuje międzynarodowy turniej w grze Fortnite

Justyna Oracz

24-06-2021

Wyrzutnie Nerf to obecnie jedne z najpopularniejszych zabawek cieszące się uznaniem wielu dzieci. Wpisując się w trendy oraz bacznie obserwując prężnie rozwijający się rynek gamingowy, marka Nerf zdecydowała się na komunikację do młodych osób, właśnie poprzez dedykowane aktywacje w tym obszarze. Nerf jest jedną z marek, która nie boi się innowacyjności, a w rosnącej popularności gier wideo dostrzega szansę na promocję swojego brandu i już kilka lat temu poczyniła […]

Wielokanałowa kampania content marketingowa na przykładzie marki kosmetyków Nutridome

Wielokanałowa kampania content marketingowa na przykładzie marki kosmetyków Nutridome

Alicja Kubów

07-06-2021

Klient: Nutridome Agencja: Elephate Czas trwania kampanii: 10 miesięcy, od marca 2020 do stycznia 2021 Wykorzystane media: Blog NMAG, portale lifestylowe, kobiece, beauty/uroda Cel: Zwiększenie liczby słów kluczowych w TOP 3 i TOP 10.  Zwiększenie udziału ruchu organicznego w źródłach ruchu dla całej strony. Zwiększenie liczby użytkowników z ruchu organicznego.  Zwiększenie liczby sesji organicznych na portalu nutridome.pl/nmag.  Uzyskanie zewnętrznych linków przychodzących oraz wzmianek na temat marki poprzez […]

Jak Norwedzy rozwiązali problem zaśmieconego wybrzeża? Rydde – aplikacja społecznościowa do utrzymania czystej okolicy

Jak Norwedzy rozwiązali problem zaśmieconego wybrzeża? Rydde – aplikacja społecznościowa do utrzymania czystej okolicy

Daniel Parzych

26-05-2021

Problem zaśmieconych plaż ma globalny rozmiar. Niemal każdy kraj musi organizować sprzątanie wybrzeży, aby utrzymać czyste plaże. Ten przykry temat nie omija też Norwegii, kojarzonej z czystością i porządkiem. Nieodpowiedzialne osoby wyrzucają je do morza, gdzie odpady zatruwają wodę, a potem trafiają na wybrzeża. Śmieci zostawiają też plażowicze. Każdego roku w sprzątaniu norweskiego wybrzeża biorą udział tysiące ochotników. Jak Norwedzy rozwiązali problem […]

B2B Content Campaign of The Year dla agencji Elephate za kampanię Europejskiego Funduszu Leasingowego

B2B Content Campaign of The Year dla agencji Elephate za kampanię Europejskiego Funduszu Leasingowego

Alicja Kubów

20-04-2021

Klient: Europejski Fundusz Leasingowy Agencja: Elephate Czas trwania kampanii: listopad 2019 – styczeń 2021 Wykorzystane media: Prowadzenie bloga firmowego (https://efl.pl/pl/biznes-i-ty/), stworzenie kampanii digital PR oraz kampanii content marketing. Cele: 1. Zwiększenie liczby słów kluczowych w TOP 3 i TOP 10. 2. Zwiększenie udziału ruchu organicznego w źródłach ruchu dla całej strony. 3. Zwiększenie liczby użytkowników z ruchu organicznego. 4. Zwiększenie liczby […]

Hortex wykorzystuje format Hashtag Challenge. Pierwsza polska kampania wyróżniona przez TikToka

Hortex wykorzystuje format Hashtag Challenge. Pierwsza polska kampania wyróżniona przez TikToka

Lena Wiercioch

15-02-2021

Marketer/Klient: Hortex – napoje Agencja: ASAP&ASAP, Pure Play Czas trwania akcji: Lipiec 2020 Wykorzystane media: TikTok Cel: Zwiększenie brand awareness w najmłodszym segmencie TG i zaangażowanie społeczności wokół produktu. Opis: Hashtag Challenge #zdecydujwduecie został zrealizowany na TikToku w ramach kampanii digitalowej napojów Hortex. „Bardziej soczyste czy bardziej orzeźwiające?” W challenge’u odpowiedzi na to podchwytliwe pytanie należało udzielić w nietypowej formie. Poprzez zrobienie soczysto-orzeźwiającego […]

Geotargetowana kampania formatu audio online na platformie muzycznej RMFON

Geotargetowana kampania formatu audio online na platformie muzycznej RMFON

GoMobi.pl

08-02-2021

Marketer/Klient: Nestlé Polska Agencja: Universal McCann Czas trwania kampanii (akcji): 25.11-23.12.2020 Wykorzystane media: Radio online – RMFON.PL Cel: Promocja sklepiku Nestle przy ulicy Domaniewskiej 32 w Warszawie, który jest jedynym firmowym sklepem marki na mapie Warszawy. Poinformowanie o ofercie i promocjach świątecznych przed Bożym Narodzeniem. Kampania zawężona do Warszawy ze względu na lokalizację punktu. https://www.nestle.pl/sklep-firmowy-nestle Opis: Marka przeprowadziła kampanię odsłonową z wykorzystaniem 30-sekundowego spotu audio na platformie […]

Play wykorzystuje gaming mobilny w celu promocji usługi “Zapłać z Play”

Play wykorzystuje gaming mobilny w celu promocji usługi “Zapłać z Play”

Justyna Oracz

19-01-2021

Marketer Play Agencja Mediacom/Fantasyexpo Czas trwania kampanii (akcji) Przełom 2019/2020 Wykorzystane media Social media, rozgrywki esportowe, Twitch Cel Celem kampanii była promocja usługi “Zapłać z Play” jako metody płatności w sklepie Wargaming, wśród graczy mobilnych w grę World of Tanks Blitz. Przebiegało to za pośrednictwem dedykowanej platformy gamingowej dla graczy mobilnych Play Polska Liga Mobilna. W Polsce firmy telekomunikacyjne od lat ze sobą […]

Launch pierwszego całkowicie elektrycznego car-sharingu w Warszawie

Launch pierwszego całkowicie elektrycznego car-sharingu w Warszawie

GoMobi.pl

17-12-2020

Klient: innogy Polska / innogy go! Agencja: Cube Group Czas trwania kampanii (akcji): Okres opisywany w case study: 3 kwietnia 2019 r. do 30 kwietnia 2020 r. Kampania trwa nadal. Wykorzystane media: Pierwszy etap kampanii to budowanie maksymalnego zasięgu i instalacji aplikacji innogy go! przez Google Universal App Campaign. Ze względu na szerokie dotarcie przy precyzyjnym targetowaniu wykorzystaliśmy Facebook, Instagram i Programmatic. Na etapie 2 i 3 skupiliśmy się na kanałach pozwalających […]

KFC na mapach CS:GO 2, czyli jak przeprowadzić kampanię reklamową w grze

KFC na mapach CS:GO 2, czyli jak przeprowadzić kampanię reklamową w grze

Justyna Oracz

16-12-2020

Klient: KFC Agencja: Fantasyexpo Wykorzystane media: Social media, influencer marketing, platforma Twitch, środowisko gry Cel: Założeniem kampanii było precyzyjne dotarcie poprzez działania dedykowane. Wszystkie aktywacje miały wyznaczone 3 cele strategiczne – zwiększyć świadomość marki w środowisku gamingowym, stworzyć przewagę nad konkurencją oraz mieć istotny impakt prosprzedażowy. Fundamentalnymi zagadnieniami, jakie pojawiły się przy opracowywaniu strategii były pytania, gdzie można spotkać […]

„Bank zielonych zmian” – odpowiedzialność wobec środowiska naturalnego na przykładzie BNP Paribas Bank

„Bank zielonych zmian” – odpowiedzialność wobec środowiska naturalnego na przykładzie BNP Paribas Bank

GoMobi.pl

03-12-2020

W kwietniu 2019 roku BNP Paribas zainaugurował program “Bank zielonych zmian”, który agreguje wszystkie dotychczasowe działania organizacji na rzecz wspierania działań proklimatycznych. Program składa się z wewnętrznej kampanii edukacyjnej kierowanej do pracowników wszystkich obszarów Banku, realnych zmian w funkcjonowaniu organizacji (tzw. eko-usprawnień) oraz rozwoju oferty proekologicznych produktów i usług. I edycja kampanii – “Odpowiedzialne zużycie zasobów” W kwietniu 2019 roku, spotkaniem z Katarzyną Wągrowską, autorką książki “Życie Zero […]

ING uczy jak pomagać zdalnie, a jednocześnie, jak bankować online i mobile

ING uczy jak pomagać zdalnie, a jednocześnie, jak bankować online i mobile

GoMobi.pl

27-11-2020

Klient ING Bank Śląski Agencja Brain i GONG Planowanie mediów MullenLowe Media Hub Czas trwania kampanii Kwiecień-maj 2020 Wykorzystane media Wideo z influencerami, internet (digital i social media), radio. Opis W akcji #zdalnidopomocy ING zachęca do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości. Podpowiada jak nauczyć ich bankować online, zrobić zakupy w internecie czy zainstalować aplikację. Do udziału w akcji zachęcają Młodzi Zdalni, którzy świetnie […]