Case studies

Adform, Gazeta.pl, Grupa Żywiec, Yieldbird i Starcom z pierwszą skuteczną kampanią reklamową wykorzystującą 1st party cookies

Adform, Gazeta.pl, Grupa Żywiec, Yieldbird i Starcom z pierwszą skuteczną kampanią reklamową wykorzystującą 1st party cookies

GoMobi.pl

16-11-2020

Współpraca Adforma, Gazeta.pl, Grupy Żywiec, Yieldbirda i Starcomu, przeciera szlaki w tworzeniu rozwiązania kluczowego obecnie problemu w cyfrowym marketingu – zmian w przeglądarkach polegających na eliminacji ciasteczek 3rd party. Partnerzy przeprowadzili w październiku 2020 r. pierwszą w Polsce i jedną z pierwszych w Europie skuteczną kampanię wykorzystującą do targetowania wyłącznie identyfikatory 1st party. Przeglądarki Safari, Firefox i Edge już dziś blokują 3rd party cookies, czyli zewnętrzne identyfikatory reklamowe i dane od zewnętrznych dostawców, […]

InPost Mobile: 4 miliony użytkowników w ciągu 1,5 roku

InPost Mobile: 4 miliony użytkowników w ciągu 1,5 roku

Łukasz Kłosowski

10-11-2020

Aplikacja InPost Mobile zapewnia stały dostęp do informacji o zamówionych i nadanych paczkach oraz możliwość zarządzania nimi. To usługa InPost – lidera nowoczesnej logistyki w Polsce. W 2020 roku firma odnotowała 8000 postawionych paczkomatów. Bieżący rok to także czas, kiedy udało się osiągnąć 4 miliony użytkowników, którzy korzystają z aplikacji na Androidzie oraz na iOS. InPost Mobile umożliwia m.in. dostęp do wszystkich paczek w jednym miejscu, posiada możliwość płatności w aplikacji za paczki zamówione za pobraniem, ma […]

Rich media pokazuje poziom naładowania telefonu, jednocześnie trasę przejazdu elektrycznym Mercedesem

Rich media pokazuje poziom naładowania telefonu, jednocześnie trasę przejazdu elektrycznym Mercedesem

Łukasz Kłosowski

06-11-2020

Klient: Mercedes-Benz Agencja: YOC Poland, ad tech i broker reklamy mobilnej we współpracy z OMD Poland. Czas trwania kampanii (akcji): Lipiec-sierpień 2020 Wykorzystane media: Mobile rich media Cel: Wokół segmentu samochodów elektrycznych narosło wiele mitów dotyczących głównie: zasięgu, czasu ładowania oraz dostępności stacji ładowania. Zadanie – jak wprowadzić na rynek zupełnie nowy elektryczny model Mercedes EQC (elektryczny SUV) i efektywnie zakomunikować […]

Wdrożenie w PWA+TWA+Cordova na przykładzie Dietly

Wdrożenie w PWA+TWA+Cordova na przykładzie Dietly

Michał Szklarski

05-11-2020

E-point wdrożył mobilny panel klienta dla największego w Polsce marketplace’u z cateringami dietetycznymi – Dietly. O Dietly Dietly (https://dietly.pl/) to wyszukiwarka i porównywarka ponad 300 firm oferujących cateringi dietetyczne, która pozwala zamówić dietę pudełkową online w tysiącach miejscowości w całej Polsce. Dzięki dziesiątkom tysięcy opinii klientów, recenzjom ekspertów i podglądowi aktualnego menu, czy aktualnym cennikom, każdy znajdzie catering dietetyczny dopasowany do swoich potrzeb. Dodatkowo, uniwersalny panel klienta […]

Budujemy aplikację do sklepu Huawei AppGallery na przykładzie iTaxi

Budujemy aplikację do sklepu Huawei AppGallery na przykładzie iTaxi

W maju 2019 r. Donald Trump nałożył na krajowe firmy zakaz współpracy z Huaweiem. Blokada na usługi Google’a dla chińskiego potentata w praktyce oznaczała, że nie można było kupić nowego modelu telefonu Huawei z serwisami amerykańskiego giganta. Dostęp do tych technologii posiadały jedynie aparaty, które firma wprowadziła na rynek wcześniej. Oznaczało to również, że użytkownicy nie mogli zainstalować na nowych smartfonach najbardziej popularnych aplikacji, z których do tej pory korzystali, takich jak np. mapy Google, […]

Cyber Marian reklamuje Gaminate na Giphy. Pierwsza taka kampania

Cyber Marian reklamuje Gaminate na Giphy. Pierwsza taka kampania

Marketer/Klient Gaminate Agencja Cyber Marian i grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) Czas trwania kampanii (akcji) Nieograniczony (gify pojawiły się w czerwcu, ale są bez przerwy wykorzystywane przez użytkowników aplikacji i portali społecznościowych, a ich zasięg i popularność z czasem rośnie). Wykorzystane media Gify w aplikacji GIPHY, z której mogą być dystrybuowane na Facebooku, Messengerze czy WhatsAppie. Tu można zobaczyć wszystkie gify: https://giphy.com/gifs/cyber-marian-cybermarian-MdMasX8UlJ5aAEHgjz Cel Naturalne wpisanie brandingu marki Gaminate w komunikację […]

Pionierska kampania Atopik Polska z wykorzystaniem Display Chat Bota

Pionierska kampania Atopik Polska z wykorzystaniem Display Chat Bota

GoMobi.pl

05-03-2020

Marketer/Klient: Atopik Polska Agencja: Open Mobi Czas trwania kampanii (akcji): 18-22.02.2020 Wykorzystane media: Online, mobile Cel:  Atopik to wegańskie kosmetyki naturalne do skóry wrażliwej. Celem wyznaczonym przez klienta było przeprowadzenie kampanii online podnoszącej świadomość marki i generującej sprzedaż wybranego produktu.  Kampania była jednocześnie testem możliwości i zaangażowania użytkowników w ramach nowego, autorskiego formatu reklamowego agencji – Display Chat Bot.  Opis:  W dobie […]

Wittchen.com & Bluerank Case Study

Synergia contentu w globalnych działaniach SEO na przykładzie Wittchen

Maciej Antczak

10-02-2020

Wittchen jest marką z ponad 20-letnią tradycją, oferującą ekskluzywną galanterię skórzaną, w tym torebki i akcesoria skórzane oraz walizki. Marka jest szeroko rozpoznawalna w Polsce, zawdzięczając swoją popularność najwyższej jakości produktów oraz doskonałej obsłudze. Wyzwania projektowe W okresie rozpoczęcia współpracy Wittchen.com posiadał już mocną pozycję w naturalnych wynikach wyszukiwania dla najbardziej konkurencyjnych fraz. Przejmując dobrze działający projekt, klient postawił przed nami wyzwanie w postaci dostarczenia […]

Cost per ROPO na przykładzie Leroy Merlin

Cost per ROPO na przykładzie Leroy Merlin

GoMobi.pl

05-02-2020

ROPO (Research Offline Purchase Online) – analiza konsumpcji treści online oraz jej wpływu na zachowanie użytkownika na jego fizycznej ścieżce zakupowej (wizyty w sklepach). Marketer/Klient: Leroy Merlin Agencja: METS AdRetail, Grupa Interia Czas trwania kampanii (akcji):  3 miesiące  Wykorzystane media: e-gazetki, display   Cel: – analiza użytkowników odwiedzających stronę WWW klienta – identyfikacja i deduplikacja rozpoznanych urządzeń – data extension – rozszerzenie […]

Adidas promuje model butów Nite Jogger za pomocą zarówno VR, jak i AR

Adidas promuje model butów Nite Jogger za pomocą zarówno VR, jak i AR

GoMobi.pl

30-01-2020

Marketer/Klient: adidas Poland Agencja: Labcon (Group One) Czas trwania kampanii (akcji): 18.04-19.05.2019 Wykorzystane media: Instagram (za pośrednictwem grupy 19 influencerów) Wykorzystane technologie: AR, VR, Google Tilt Brush Cel: Celem aktywacji było zwiększenie świadomości TG na temat nowego modelu buta adidas Originals – Nite Jogger  Opis: Zaproszeni do współpracy artyści, nawiązując do hasła “It’s never too late”-  promującego model buta Nite […]

Pierwsza w Polsce reklama aktywowana głosem promowała możliwości nowego Mercedesa CLA Coupe

Pierwsza w Polsce reklama aktywowana głosem promowała możliwości nowego Mercedesa CLA Coupe

GoMobi.pl

30-01-2020

Marketer/Klient: Mercedes-Benz Polska Agencja: OMD Czas trwania kampanii (akcji): Czerwiec 2019 Wykorzystane media: Digital Cel: Przy promowaniu modelu CLA, skierowanego do grupy osób młodych i dynamicznych, szczególnie starano się podkreślić system MBUX (Mercedes-Benz User Experience) – sterowanie kokpitem samochodu za pomocą głosu. To autorskie rozwiązanie Mercedes Benz wyróżnia model CLA spośród konkurencji. System wykorzystując innowacyjne technologie, ułatwia czynności związane […]

McDonald’s pierwszy w Polsce wykorzystuje technologię SideFlix w kampanii reklamowej

McDonald’s pierwszy w Polsce wykorzystuje technologię SideFlix w kampanii reklamowej

Małgorzata Majcher

29-01-2020

Marketer/Klient: McDonald’s Agencja: Za pomysł i realizację odpowiada DDB Warszawa i Happy Endians Za planowanie mediów OMD Poland Czas trwania kampanii (akcji): 23.05 – 14.07.2019 Opis: 2forU to znana oferta value dla młodych ludzi (dobra oferta w niezłej cenie). Z założenia to zestaw, który składa się z 2 rzeczy: do wyboru 1 z kilku małych hamburgerów oraz napój lub frytki. Wykorzystując mechanizm składania oferty chcieliśmy stworzyć aktywację do młodych, która będzie dopasowana […]