Case studies

PWA

PWA case study: samoobsługowa kasa w całości w web mobile

Krzysztof Heyda

09-02-2019

PWA (Progressive Web Apps) jest ciekawą technologią, którą przygotowało i promuje Google. W skrócie jest to technologia umożliwiająca napisanie aplikacji webowych, które łączą w sobie najlepsze cechy stron WWW i aplikacji natywnych. PWA pozwala m.in. na szybkie ładowanie treści, wysyłanie powiadomień push czy przypięcie strony do ekranu głównego. To wszystko ma na celu utworzenia szybkiej strony, działającej na wszystkich urządzeniach i sprawiającej wrażenie bycia aplikacją – i to wszystko bez instalacji. […]

InstaStories w różnych kanałach przełożył się na wzrost sprzedaży i zwiększenie ruchu w restauracjach McDonald’s

InstaStories w różnych kanałach przełożył się na wzrost sprzedaży i zwiększenie ruchu w restauracjach McDonald’s

GoMobi.pl

31-01-2019

Marketer/Klient: McDonald’s Agencja: Isobar (grupa Dentsu Aegis Network Polska) – strategia, OMD – zakup i planowanie mediów, DDB&tribal – produkcja filmów oraz Studio Filmowe OTO. Czas trwania kampanii (akcji): Jesień 2018 rok. Wykorzystane media: Instagram, YouTube, Facebook, aplikacja mobilna McDonald’s, TV, kanały VOD, WWW. Cel: Dotarcie do grupy millenialsów (konsumenci w wieku 16-24 lata), sprzedaż produktów 2forU, zwiększenie guest count. Opis: […]

Nowatorskie wykorzystanie digital out of home z mobile

Nowatorskie wykorzystanie digital out of home z mobile

GoMobi.pl

29-01-2019

Klient: Austriacka Informacja Turystyczna Agencja: Selectivv i Screen Network Czas trwania kampanii: Kampania trwała od 1 do 30 września 2018 roku i obejmowała 35 ekranów DOOH (digital out of home) w 10 miastach. Wykorzystane media: Reklama zewnętrzna, reklama mobilna. Cel: Wybór Austrii jako miejsca zimowego wypoczynku. Opis: To jedna z pierwszych w Polsce kampanii łącząca reklamę mobilną z reklamą zewnętrzną. Na cyfrowych ekranach DOOH były emitowane 10-sekundowe spoty. Piesi, którzy w ciągu dnia […]

Promocja aplikacji mobilnej na przykładzie mPay

Promocja aplikacji mobilnej na przykładzie mPay

Tomasz Starzyński

24-01-2019

mPay to polski dostawca płatności mobilnych, działający na rynku od 10 lat. Jego flagowym produktem jest uruchomiona w 2015 roku aplikacja mPay, umożliwiająca m.in. zakup biletów komunikacji miejskiej czy płacenie za parkowanie. Dzięki niej użytkownicy oszczędzają czas, który trzeba by było poświęcić na stanie w kolejce do kiosku czy szukanie drobnych, oraz pieniądze – aplikacja umożliwia dokonanie płatności za faktycznie wykorzystany czas parkowania, a nie jak w przypadku parkometrów – za tyle, za ile z góry zapłaciliśmy. Aplikacja […]

Influencerki i chatbot „BOOBlabla” oswajają kobiety z regularnym badaniem USG piersi

Influencerki i chatbot „BOOBlabla” oswajają kobiety z regularnym badaniem USG piersi

GoMobi.pl

23-01-2019

Marketer/Klient: Fundacja Rak’n’Roll Agencja: DDB&Tribal przy współpracy z Facebook Creative Shop, Moodage, Big Picture, MessengerFox, Gutenberg Networks, Shootme Visual Artists, studio Televisor, Warner Music Poland, Kayax. Czas trwania kampanii: Start 15 października 2018 roku w Dzień Zdrowia Piersi. Koniec 15 listopada 2018. Wykorzystane media: Influencer marketing, chatbot Messenger. Cel: Kampania informacyjna dotycząca diagnostyki raka piersi. Głównym celem kampanii jest oswajanie kobiet […]

Mały budżet, duży event. TEDxKatowice i newsletter SMS

Mały budżet, duży event. TEDxKatowice i newsletter SMS

Andrzej Ogonowski

16-11-2018

Co roku w Polsce odbywa się tysiące wydarzeń. W większych miastach eventy nierzadko odbywają się w tym samym czasie nieustannie trwa więc trudna walka o uwagę uczestników. Współpraca TEDxKatowice z SMSAPI jest przykładem, jak mądrze przeprowadzona komunikacja może nie tylko zapewnić frekwencję, ale też odsiać tych, którzy zazwyczaj poprzestają jedynie na wyrażeniu zainteresowania uczestnictwem. Wiadomość tekstowa wykorzystywana przez organizatorów wydarzeń może być kojarzona z potwierdzaniem rejestracji uczestników, przekazywaniem […]

Komfort posługując się mobilem, ściągnął klientów do sklepów

Komfort posługując się mobilem, ściągnął klientów do sklepów

GoMobi.pl

18-10-2018

Klient: Sklepy Komfort Agencja: Tradedoubler Czas trwania kampanii: Marzec-kwiecień 2018 roku Cel: Ściągnięcie osób do sklepu offline. Opis: Nieważne czy użytkownik jechał samochodem, robił zakupy, grał w gry, szukał ofert czy słuchał muzyki. I tak udało się do niego dotrzeć, ponieważ korzystał ze smartfona oraz był w obrębie sklepu offline. Kampania Komfortu przebiegała wieloetapowo: 1. Aplikacje mobilne i geotrapping– precyzyjnie dotarcie do użytkowników w obrębie sklepów. 2. Nawigacja – kierowanie ruchu […]

Big Data pomogła zapewnić Wrocławiowi 1. miejsce w konkursie European Best Destination 2018

Big Data pomogła zapewnić Wrocławiowi 1. miejsce w konkursie European Best Destination 2018

Łukasz Kłosowski

24-04-2018

Marketer/Klient: Miasto Wrocław Agencja: Brand Bridge Audience Network – zakup mediów oraz targetowanie reklam Czas trwania kampanii: Kampania wystartowała 26 stycznia i trwała do 8 lutego 2018 roku czyli do dnia zakończenie głosowania. Wykorzystane media: Działania prowadzone były na mobile i desktop. Na działania standardowe składały się: geotrapping, dane behawioralne, retargeting, Google Adwords GDN. Działania reklamowe prowadzone były także w social mediach. Wykorzystano formaty Facebook Dispaly oraz Facebook Karuzela. […]

Orange Finanse mierzy pełną ścieżkę użytkownika

Orange Finanse mierzy pełną ścieżkę użytkownika

GoMobi.pl

02-02-2018

Klient: Orange Polska Agencja: Initiative Media we współpracy z InMobi Czas trwania kampanii: Kampania trwała od 20 lipca do 31 sierpnia 2017 roku Wykorzystane media: Internet Cel: Na rynku istnieje duża konkurencja ze strony banków oraz firm pożyczkowych. Przewagą konkurencyjną produktu Kredyt Gotówkowy było jedno z najniższych oprocentowań nominalnych na rynku. Dodatkowo klienci Orange otrzymywali benefit w postaci szybszej kalkulacji wiarygodności kredytowej. Mogli wziąć pożyczkę szybko jak w chwilówkach, […]

Rok 2017 był dla Blika przełomowy

Rok 2017 był dla Blika przełomowy

GoMobi.pl

01-02-2018

Opis: Dzięki systemowi płatniczemu Blik można korzystając ze smartfona wypłacać gotówkę z bankomatów, płacić w tradycyjnych sklepach oraz przelewać natychmiastowo pieniądze innym użytkownikom na numer telefonu bez znajomości ich rachunku bankowego. Blik to także jedna z metod płatności w sklepach internetowych oraz aplikacjach mobilnych. System stanowi ogólnokrajowy, powszechny standard płatności. Dostęp do Blika w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ok. 80 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Za rozwój systemu […]

Wirtualny spacer ulicami Tokio promował nowy model z kolekcji adidas Originals

Wirtualny spacer ulicami Tokio promował nowy model z kolekcji adidas Originals

Ilya Makei

30-01-2018

Klient: adidas Agencja: Posterscope, Isobar Poland Group, Carat Polska Czas trwania kampanii: 12.04.2017 – 27.04.2017, 3 sklepy Sizeer (Warszawa – Złote Tarasy, Kraków – Galeria Krakowska, Katowice – Silesia City Center) Wykorzystane media: Komunikacja akcji została osadzona wyłącznie w ramach kanałów internetowych. Do promowania wykorzystano media społecznościowe (Facebook), które są najlepiej dopasowane do grupy docelowej oraz umożliwiają najbardziej precyzyjne targetowanie. Do wzięcia […]

Tak się robi chatboty na przykładzie Multikina

Tak się robi chatboty na przykładzie Multikina

GoMobi.pl

25-01-2018

Marketer: Multikino Agencja: Chatflow Czas trwania kampanii: Od czerwca 2017 do grudnia 2017 Wykorzystane media: Facebook Messenger Cel: Uruchomienie nowego kanału sprzedaży i promocji. Wykorzystanie potencjału ekosystemu Facebook Messenger z użyciem autorskiego narzędzia chatbot. Opis: Pierwszy kinowy chatbot na Facebook Messenger w Europie. Użytkownicy rozpoczynający konwersacje w kanale Multikina na Messengerze wchodzą w interakcje z chatbotem. Głównym celem jest ułatwienie klientom sprawdzenia repertuaru dostępnego w wybranym Multikinie […]