Case studies

Drive-to-Store w aplikacji Blix: 76,88% konsumentów pojawiło się w sklepach

Drive-to-Store w aplikacji Blix: 76,88% konsumentów pojawiło się w sklepach

GoMobi.pl

23-01-2020

Marketer/Klient: Producent chemii gospodarczej (kategoria: detergenty) Agencja: Grupa Blix / Proxi.cloud Czas trwania kampanii (akcji): 18-30.11.2019 r.  Wykorzystane media: Natywny format AdInsert Plus w aplikacji Blix, wyświetlany między stronami gazetek wybranych sieci handlowych. Cel:  Zasięgowe dotarcie do konsumentów planujących zakupy w 3 wybranych sieciach handlowych. Zmierzenie konwersji z dodania produktu do listy zakupów w Blix na wizyty w sklepach stacjonarnych. Dotarcie z przekazem reklamowym do konsumentów planujących […]

Pierwsze wdrożenie TWA (Trusted Web Activities) w Polsce

Pierwsze wdrożenie TWA (Trusted Web Activities) w Polsce

GoMobi.pl

07-01-2020

Aby odpowiedzieć na potrzeby użytkowników mobilnych, morele.net, jeden z największych w Polsce sklepów internetowych z elektroniką użytkową, przeprowadził redesign strony mobilnej i desktopowej w sklepach należących do spółki. Jednak obszarem do ulepszenia pozostawała aplikacja mobilna, która nie realizowała założonych celów. Należało poprawić jej wydajność (performance), dlatego firma zwróciła się do e-point. Cel: poprawa performance aplikacji mobilnej W odpowiedzi zaproponowano stworzenie nowej aplikacji mobilnej z wykorzystaniem technologii TWA (Trusted […]

Jak rozwijać programmatic audio? Case study w Grupie RMF

Jak rozwijać programmatic audio? Case study w Grupie RMF

Adam Pachla

10-12-2019

Na polskim rynku programatyczny model zakupu powierzchni audio online to nadal nowość. Na rynkach zachodnich jest to już bardzo wyraźny trend i reklamodawcy od kilku lat mocno eksplorują rynek audio online. Podobnie jak w przypadku „tradycyjnego” programmatica , tak w przypadku audio jest to zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu reklamy w oparciu o dane o użytkownikach. Zakup oparty jest o systemy SSP (platforma strony podażowej) i DSP (platforma strony popytowej). Istnieją […]

Aplikacja mobilna Play24 wersja 6.0

4 miliony użytkowników aplikacji Play24 – jak do tego doszliśmy?

Katarzyna Wiśnios

06-12-2019

Przygotowanie platformy, z której korzystają 4 miliony użytkowników, to długa i trudna droga – wymaga nie tylko świetnego zespołu, wielu kompetencji oraz doświadczenia, ale jak się okazuje także ciągłego monitorowania branży, błyskawicznego reagowania na wiadomości od użytkowników oraz przede wszystkim wychodzenia do ludzi. Play uchyla rąbka tajemnicy, opowiadając o tym, jak wyglądała praca nad aplikacją Play24. O aplikacji Play24 Play24 to aplikacja mobilna, umożliwiająca wszystkim abonentom sieci Play samodzielną obsługę konta, zarządzanie usługami […]

Jak IKO osiągnęło 4 miliony aktywnych aplikacji?

Jak IKO osiągnęło 4 miliony aktywnych aplikacji?

Łukasz Kłosowski

05-11-2019

IKO jest dzisiaj najpopularniejszą bankową aplikacją mobilną i świętuje 4 miliony aktywnych aplikacji. Trend wzrostowy jest bardzo wyraźny – w 2015 roku było to zaledwie 400 000, by rok później osiągnąć 1 milion. W 2017 roku było to 2,1 miliona, a w zeszłym roku 3,1 miliona. Prognoza na koniec tego roku wynosi 4,25 miliona aktywnych aplikacji. PKO Bank Polski i uruchomił aplikację IKO w 2013 roku. Wtedy usługa miała coś, czego nie mieli inni, a mianowicie płatności […]

Chatbot wsparciem w trakcie masowego biegu Poland Business Run

Chatbot wsparciem w trakcie masowego biegu Poland Business Run

GoMobi.pl

18-10-2019

9 miast Polski, ponad 29 tys. osób zapisanych na Poland Business Run 2019, tysiące maili oraz wiadomości od uczestników w aplikacji Messenger. Jak w zapewnieniu dostępu do informacji i usprawnieniu procesu komunikacji pomogła nowa technologia? Co roku biegacze zainteresowani biznesową sztafetą mogą skontaktować się z organizatorem biegu, Fundacją Poland Business Run, za pomocą maila lub aplikacji Messenger. Co wybierają? – Z każdą kolejną edycją biegu obserwujemy, że coraz […]

Milion pobrań w nieco ponad miesiąc od debiutu. Żabka rozwija koncept “store of the future”

Milion pobrań w nieco ponad miesiąc od debiutu. Żabka rozwija koncept “store of the future”

Emil Waszkowski

19-08-2019

Klient Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce i Europie Środkowo-Centralnej sieci sklepów typu convenience pod markami Żabka i Freshmarket. W ciągu kilkunastu lat działalności na krajowym rynku, spółka zdobyła pozycję lidera tego segmentu sprzedaży i obecnie posiada ponad 5600 sklepów w całej Polsce. Sieć Żabka to nowoczesna koncepcja handlu detalicznego, która ma na celu zapewnienie wygodnych zakupów. Cel Żabka Polska poszukiwała sprawdzonego partnera, który stworzy aplikację dla […]

Nike voice

Pierwszy drop sneakerów w aplikacji głosowej by Nike rozszedł się w 6 minut

Krzysztof Heyda

03-07-2019

Nike już nie raz pokazało, że nie boi się innowacji. Udowodniło, że AR sprzedaje, że aplikacja może mieć praktyczną wartość podczas zakupów czy że warto inwestować w digital w sklepach. Zdobyta w zeszłym tygodniu nagroda w Cannes pokazuje, że Nike umie też w aplikacje głosowe. Nike wspólnie z agencją digitalową R/GA oraz liderem rozwiązań głosowych RAIN przygotował aplikację na Google Asystenta, za pomocą której można było kupić limitowany drop najnowszych Nike Adapt BB […]

NaprawmyTo.pl – case study strony w PWA

NaprawmyTo.pl – case study strony w PWA

Inspiracja Wszystko zaczęło się od wspólnego wniosku Fundacji Stocznia i kilku innych organizacji do programu Demokracja w Działaniu. Aplikacje, które działają m.in. w Anglii i USA, przede wszystkim Fix My Street – stanowiły inspirację dla twórców projektu Naprawmy To. Opis projektu Projekt trwa od 2011 roku. Przez ten czas mieszkańcy zgłosili samorządom ponad 33 tysiące spraw! Co ważniejsze, 20 tysięcy z nich już naprawiono. Na sukces tego projektu składa […]

Quiz House rozdał vouchery warte ćwierć miliona złotych

Quiz House rozdał vouchery warte ćwierć miliona złotych

GoMobi.pl

01-04-2019

Jak w ciekawy sposób zachęcić ludzi do pobrania aplikacji mobilnej marki? Promować ją… w innej popularnej aplikacji! Najlepsza konwersja zawsze działa, gdy dzieje się na tej samej platformie — w tym wypadku mowa o Google Play. Najnowsza kampania Pyszne.pl pozwoliła twórcom kanału MaturaToBzdura i aplikacji Quiz House na wprowadzenie nowej formy reklamy w aplikacji, czyli voucherów, jako nagrody za dobrze rozwiązany quiz. Kampania Pyszne.pl obejmowała wiele obszarów. Na kanale […]

1,1 tys. nowych klientów w miesiąc w sklepach offline Pandory

1,1 tys. nowych klientów w miesiąc w sklepach offline Pandory

GoMobi.pl

19-03-2019

Marketer: Pandora Agencja: Digital Resolution  Czas trwania kampanii: 30.08-30.09.2018 Cel: Dotrzeć z ofertą Pandory do klientów odwiedzających konkurencyjne sklepy z biżuterią oraz klientów kategorii premium – osoby odwiedzające drogie hotele i luksusowe sklepy a jednocześnie pojawiające się w galeriach handlowych ze sklepami Pandora. Następnie zmierzyć wpływ kampanii na zachowania offline użytkowników. Opis: Aby zrealizować cel, wykorzystano autorską technologię KoalaMetrics, która jest zintegrowana z topowowymi aplikacjami mobilnymi […]

O!błędne Dyktando. Pilot Pen wykorzystuje TikTok, by uczyć młodzież ortografii

O!błędne Dyktando. Pilot Pen wykorzystuje TikTok, by uczyć młodzież ortografii

GoMobi.pl

12-02-2019

Klient: Pilot Pen Polska (artykuły piśmiennicze) Agencja: Moon Media Czas trwania kampanii: Od 20 sierpnia 2018 do 27 października 2018. Wielki finał O!błędnego Dyktanda miał miejsce 27 października 2018 roku w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Wykorzystane media: TikTok, YouTube Cel: Rozpowszechnianie zasad ortografii i interpunkcji języka polskiego. Opis: III edycja O!błędnego Dyktanda składała się z dwóch etapów: Etap 1. Kampania online Z okazji 100-lecia Pilota został […]