Kampania Wirtualnej Polski ma pokazać, że z serwisu można korzystać w każdej sytuacji

Łukasz Kłosowski

19-09-2013
Kampania Wirtualnej Polski ma pokazać, że z serwisu można korzystać w każdej sytuacji

Ruszająca kampania skierowana jest do osób w przedziale wiekowym 15-35 lat. Pokazuje, że WP.PL to nowoczesne medium, z którego można korzystać wszędzie i na każdym urządzeniu z dostępem do internetu.

Na kreacjach logo Wirtualnej Polski układa się z najróżniejszych elementów codzienności. Wtapia się w znajome sytuacje, takie jak spacer z psem, wakacyjny wyjazd czy podróż pociągiem. Hasło promocyjne odnosi się zarówno do miejsca, gdzie można skorzystać z portalu, jak i urządzenia, na którym można przeglądać WP.PL.

W zeszłorocznej kampanii podkreślaliśmy, że dzięki smartfonowi użytkownik i WP.PL są nierozłączni, że z portalu można korzystać dosłownie wszędzie – niezależnie gdzie się
w danej chwili jest i co się robi. W tym roku poszliśmy o krok dalej. Mówimy, że WP.PL jest naprawdę „na wszystko” – smartfona, tablet, Smart TV, na każde urządzenie z dostępem do internetu – mówi Tomasz Bączek, kierownik działu marketingu.

Częścią kampanii jest specjalna strona internetowa – nawszystko.wp.pl. Witryna przygotowana została w technologii RWD (responsive web design).

Kampania obejmie następujące media: radio, prasa, internet, telewizja, kino, serwisy mobilne WP.PL, ambient. „WP.PL na wszystko” jest kolejną akcją reklamową realizowaną przez Wirtualną Polskę we współpracy z Agencją 303. Media zaplanował Zespół ds. Planowania Mediów, Wirtualna Polska.
http://www.youtube.com/watch?v=MVRqRlZo2YI

Komentarze:

Comments

comments