Kross prowadzi niestandardową kampanię w Endomondo

Łukasz Kłosowski

18-05-2015
Kross prowadzi niestandardową kampanię w Endomondo

Agencja Byss przygotowała i poprowadzi dla marki Kross specjalną akcję, która będzie miała miejsce zarówno w internecie jak i w aplikacji Endomondo. Akcja pod hasłem “Kross Spring Challenge” skierowana jest do wszystkich, którzy uprawiają sporty rowerowe.

Konkurs “Kross Spring Challenge” właśnie startuje i będzie się toczył do połowy czerwca w sieci jak i bezpośrednio w aplikacji Endomondo, służącej do monitorowania i śledzenia aktywności uprawianych sportów przy użyciu GPS.

Uczestnicy konkursu mają do dyspozycji cztery różne wyzwania, w zależności od własnych preferencji i upodobań: mogą jak najszybciej przejechać 3 kilometry, pokonać jak najwięcej kilometrów, spalić jak najwięcej kalorii lub konkurować z innymi uczestnikami w liczbie aktywnych minut podczas treningu.

Zwycięzcy poszczególnych wyzwań nagradzani będą upominkami od Kross, natomiast liczba nagród do zdobycia w poszczególnych wyzwaniach będzie rosła w miarę wzrostu liczby podejmujących je uczestników.

Ci, którzy zmierzą się ze wszystkimi czterema wyzwaniami i podzielą się zdjęciem swojego roweru, zawalczą o nagrodę główną, którą będzie zaproszenie do udziału w dwudniowych weekendowych testach modeli z najnowszej kolekcji Kross 2016 w okolicach Świeradowa Zdroju wraz pobytem w ekskluzywnym SPA Malinowy Dwór.

Kross Spring Challenge to kolejna akcja przygotowana przez agencję Byss dla marki Kross w tym roku – kilka tygodni temu miał miejsce konkurs „Dołącz do najlepszych”. Twarzą zarówno obecnej jak i poprzedniej jest Maja Włoszczowska polska kolarka górska, wicemistrzynia olimpijska z Pekinu.

Case study kampanii “Pomoc Mierzona Kilometrami” mającej miejsce m.in. w Endomondo możecie zobaczyć w tym miejscu.

 

Komentarze:

Comments

comments