Mobilna wersja Interii.pl dostosowana do różnych ekranów

Łukasz Kłosowski

12-06-2013
Mobilna wersja Interii.pl dostosowana do różnych ekranów

Zmiany na m.interia.pl objęły nawigację w serwisie oraz układ graficzny newsów. Strona dostosowuje się zarówno do małych jak i do dużych ekranów.

– Według ostatnich danych tylko 30 proc. Polaków posiadających smartfona przyznaje, że wykorzystuje ten sprzęt do przeglądania internetu. Ten odsetek dynamicznie rośnie. Jednak zmiany, które wprowadziliśmy w ostatnim miesiącu, są zaadresowane nie tylko dla posiadaczy smartfonów, ale także dla właścicieli starszych aparatów, których nadal jest wielu – mówi Maciek Wiktorowski, kierownik serwisów mobilnych w Interia.pl.

Obecnie m.interia.pl składa się z 12 kanałów tematycznych. Według marcowego badania Megapanel PBI/Gemius Grupa Interia.pl ma 78,2 mln odsłon mobilnych, co stanowi 6,06 proc. odsłon krajowych ogółem. Daje to jej piąte miejsce w zestawieniu.

Za sprzedaż powierzchni reklamowej w tym kanale odpowiada sieć reklamowa TechnoAd.

Komentarze:

Comments

comments