Nowa kampania T-Mobile z "Angry Birds"

Łukasz Kłosowski

31-08-2011
Nowa kampania T-Mobile z "Angry Birds"

Jutro startuje nowa kampania reklamowa T-Mobile, która wykorzystuje popularność “Angry Birds”.

W spotach reklamowych zostały wykorzystane motywy z wydarzenia, jakie T-Mobile przygotował w Barcelonie. To właśnie tam 11 maja 2011 roku zwykli przechodnie mogli przenieść znane im wcześniej ze smartfonów postaci do realnego świata. Tylko tego dnia każdy mógł jednym ruchem palca na ekranie smartfonu aktywować gigantyczną katapultę i zagrać w “Angry Birds” na żywo. Film pokazujący emocje, jakie towarzyszyły tym zmaganiom, bije kolejne rekordy popularności na YouTube; do dzisiaj został wyświetlony ponad 7,7 miliona razy.

Kampanię zaplanowano w prasie, radiu, telewizji oraz social media. Przewidziano też działania ambientowe. Kreację przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Kampania ma na celu popularyzację smartfonów.
http://www.youtube.com/watch?v=ud8gsorKuE8

Komentarze:

Comments

comments