Raporty

Pobierz “Poradnik reklamy programmatic”

Pobierz “Poradnik reklamy programmatic”

GoMobi.pl

10-11-2022

Poradnik Programmatic IAB Polska to kompleksowa, ponad 100-stronicowa publikacja IAB Polska. W 26 artykułach eksperci z Grupy Roboczej Programmatic szczegółowo wyjaśniają, jakie są obecne wyzwania i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych. Wartość rynku reklamy programatycznej niezmiennie rośnie. Z najnowszej edycji badania IAB/PwC AdEx wynika, że w 2021 roku w Polsce wydatki na ten model zakupu stanowiły już 23% wydatków na reklamę online ogółem, a blisko […]

3 pomysły na Black Friday w B2B e-commerce

3 pomysły na Black Friday w B2B e-commerce

GoMobi.pl

07-11-2022

Większości osób Black Friday kojarzy się głównie z branżą B2C. Jednak mechanizmy psychologiczne stojące za amerykańskim świętem zakupów wpływają również na klientów biznesowych. Wszyscy uwielbiamy okazje i podejmujemy emocjonalne decyzje zakupowe (nawet jeśli lubimy myśleć, że kierujemy się wyłącznie rozumem). Każdy klient – czy to biznesowy czy detaliczny – przede wszystkim jest człowiekiem. Dlatego taktyki, które działają w B2C, mogą być z powodzeniem wykorzystywane również […]

Raport „E-commerce 2022, czyli Polki i Polacy na zakupach online” pokazujący zmiany w zakupach online na przestrzeni ostatnich kilku lat

Raport „E-commerce 2022, czyli Polki i Polacy na zakupach online” pokazujący zmiany w zakupach online na przestrzeni ostatnich kilku lat

GoMobi.pl

03-11-2022

Agencja badawczo-analityczna Zymetria przedstawia czwartą coroczną falę raportu pt. „E-commerce 2022, czyli Polki i Polacy na zakupach online” pokazujący zmiany w zakupach online na przestrzeni ostatnich kilku lat. Wyniki badania informują, że gwałtowne przyspieszenie wzrostu e-commerce wywołane pandemią, miało charakter jednorazowy. Obecnie e-commerce rośnie w tempie zbliżonym do dynamiki z lat 2018-2019. Premia pandemiczna została wyczerpana. Obserwujemy coś, co nazywamy „back to great normal”, czyli […]

Pobierz raport „Generacja Z – rzeczywistość młodych w kontrze do utrwalonych stereotypów”

Pobierz raport „Generacja Z – rzeczywistość młodych w kontrze do utrwalonych stereotypów”

GoMobi.pl

03-11-2022

Młodzi z pokolenia Z uchodzili dotąd za buntowników – zwłaszcza w kwestiach ekologicznych i społecznych. A jednak protestów i wychodzenia na ulicę nie mają we krwi. Jednocześnie wartości, ekologia i zaangażowanie społeczne marek nie są kluczowe przy ich decyzjach zakupowych – wynika z najnowszego badania Polaków w wieku 16-24 lat przeprowadzonego przez dom mediowy Mediahub i Instytut Badawczy Pollster. Przyczyn braku postawy sprzeciwu polskiej młodzieży jest kilka. Choć 72 proc. uważa, że istotne jest […]

Jak powinien wyglądać raport SEO? Dowiesz się tego z e-booka!

Jak powinien wyglądać raport SEO? Dowiesz się tego z e-booka!

GoMobi.pl

24-10-2022

Udana kampania SEO składa się z wielu elementów – od audytu strony i badania słów kluczowych po tworzenie treści i budowania linków. Możesz to zrobić samodzielnie, budując własny zespół in-house lub nawiązać współpracę z agencją zewnętrzną. Która opcja jest lepsza i o czym pamiętać przygotowując się do kampanii SEO? Dowiesz się tego z darmowego e-booka! E-book „Jak rozpocząć kampanię SEO” to zbiór przydatnych informacji dotyczących przygotowania się do kampanii […]

Pobierz raport “Sztuczna inteligencja. Dobre praktyki, aspekty prawne i zastosowania w sektorze finansowym”

Pobierz raport “Sztuczna inteligencja. Dobre praktyki, aspekty prawne i zastosowania w sektorze finansowym”

GoMobi.pl

06-10-2022

Sztuczna inteligencja (AI) może stanowić jeden z motorów napędzających polską gospodarkę. Aby tak się jednak stało, musimy być do tego odpowiednio przygotowani już teraz. Efektywne wdrożenie sztucznej inteligencji to wyzwanie nie tylko dla przedsiębiorców, ale także dla szeroko rozumianego państwa. Wyzwanie nie tylko o charakterze strategicznym, technicznym czy biznesowym, ale także etycznym oraz prawnym. Rozwiązania AI muszą być tworzone bowiem z odpowiednią rozwagą, odpowiedzialnie i z uwzględnieniem zasad etycznych zarówno na poziomie […]

Pobierz raport „NFT: wciąż szansa czy jednak pułapka? Znaczenie tokenów niewymienialnych dla konsumentów i marek”

Pobierz raport „NFT: wciąż szansa czy jednak pułapka? Znaczenie tokenów niewymienialnych dla konsumentów i marek”

GoMobi.pl

03-10-2022

Eksplozja popularności tokenów niewymienialnych to jeden z najbardziej zauważalnych trendów w gamingu, cyfrowej sztuce, inwestycjach i szeroko rozumianym kolekcjonerstwie. Po własne NFT sięgają coraz śmielej marki wywodzące się z bardzo różnych światów – od NBA, przez luksusowe marki odzieżowe i elektronikę po promy morskie. Dzieje się to pomimo ewidentnego załamania rynku inwestycyjnych NFT. Jak przekonuje w najnowszym raporcie „NFT: wciąż szansa czy jednak pułapka? Znaczenie tokenów niewymienialnych dla […]

Pobierz raport „E-commerce w Polsce 2022”

Pobierz raport „E-commerce w Polsce 2022”

GoMobi.pl

29-09-2022

Odsetek internautów, którzy deklarują kupowanie online ustabilizował się i wynosi obecnie 77%, przy czym znacząco więcej osób dokonuje zakupów na stronach polskich (75%) niż zagranicznych (32%) – wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2022”. Raport ukazał się już po raz dziesiąty. Partnerami merytorycznymi wydania są Polskie Badania Internetu oraz IAB Polska. Wyniki tegorocznej fali badania potwierdzają, że Polacy polubili zakupy przez internet i są w tej […]

Pobierz raport “The power of social & live commerce” edycja 2022

Pobierz raport “The power of social & live commerce” edycja 2022

GoMobi.pl

29-09-2022

Social commerce, czyli handel przy pomocy mediów społecznościowych, konsekwentnie zyskuje na znaczeniu. Regularnie korzysta z niego coraz więcej Polaków, a wartość zakupów rośnie. Sprzedający wyrażają zadowolenie ze swoich transakcji w tym kanale, choć nadal traktują je głównie jako dodatkowe źródło dochodu – wynika z drugiej edycji badania “The power of social & live commerce”, przeprowadzonego przez Fundację Kobiety e-biznesu i partnerów.  Social commerce […]

Raport „Wpływ kampanii brandowych na E-commerce w Polsce”

Raport „Wpływ kampanii brandowych na E-commerce w Polsce”

GoMobi.pl

21-09-2022

Kampanie brandowe oparte na telewizji i video online są skutecznym narzędziem zwiększającym sprzedaż w e-commerce nawet w krótkim okresie. Generują do 7,25 proc. dodatkowego ruchu przy ROI 243 procent. Tak wynika z Raportu K2 Precise „Wpływ kampanii brandowych na E-commerce w Polsce”. W raporcie przeanalizowano, jak kampanie telewizyjne oraz digital video emitowane w internecie (kampanie brandowe) wpływają na wzrost sprzedaży oraz świadomości 25 serwisów www zorientowanych na e-commerce. Wyniki analizy pokazały, że dla wszystkich przeanalizowanych […]

Nowe oblicze komunikacji wewnętrznej w erze pracy zdalnej. Premierowe wydanie przewodnika: „Intranet: skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej”

Nowe oblicze komunikacji wewnętrznej w erze pracy zdalnej. Premierowe wydanie przewodnika: „Intranet: skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej”

GoMobi.pl

20-09-2022

Umiejętnie wdrożone platformy intranetowe nie tylko poprawiają efektywność procesów biznesowych, ale są równie ważne dla działów HR, twórców technologii, zespołów marketingowych czy kadry zarządzającej. Dzięki tego typu systemom można zadbać o płynny przepływ informacji w zespołach i pomiędzy nimi. Najnowsze wydanie poradnika “Intranet: skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej” zostało udostępnione do bezpłatnego pobrania. E-book został wzbogacony o nowe zagadnienia, opinie ekspertów i wskazówki dotyczące wszystkich […]

Pobierz raport „E-commerce za granicą, czyli szanse polskiego crossborder”

Pobierz raport „E-commerce za granicą, czyli szanse polskiego crossborder”

GoMobi.pl

20-09-2022

Nowy raport z badania rynku e-commerce wskazuje, że połowa polskich sklepów online w minionych 12 miesiącach otworzyła działalność na innych rynkach niż krajowy. Rodzime e-sklepy chcą rozszerzać terytorium działania, ale sygnalizują, że brakuje im doświadczenia i wiedzy. Czy to już ostatni dzwonek na ekspansję i wykorzystanie potencjału rynków zagranicznych? Według najnowszego raportu „E-commerce za granicą, czyli szanse polskiego crossborder” opracowanego przez agencję Strix, kluczowymi przeszkodami w szybszym rozwoju polskich biznesów […]