Norbsoft, mobiCreative i Snapp nawiązują współpracę w celu budowania jeszcze lepszej oferty

Łukasz Kłosowski

06-08-2014
Norbsoft, mobiCreative i Snapp nawiązują współpracę w celu budowania jeszcze lepszej oferty

Deweloper aplikacji i systemów mobilnych Norbsoft, agencja marketingu mobilnego mobiCreative oraz agencja marketingu aplikacji mobilnych Snapp podpisały umowę o wzajemnej współpracy.

– Narzędzia oferowane przez Snapp pozwolą nam poszerzyć zakres prac świadczonych na rzecz między innymi takich klientów jak Loyalty Partner Polska, Oriflame Cosmetics, eSky.pl, SkyCash Poland czy Pharma Partner – komentuje Tomasz Witt, prezes zarządu Norbsoft.

Snapp wystartował na początku czerwca tego roku i zajmuje się analityką rynku aplikacji oraz budową strategii promocji aplikacji mobilnych. Dla Norbsoft głównym zadaniem będzie umieszczanie kodów SDK Snapp w produkowanych aplikacjach, tak aby system pomiaru danych trafiał do agencji mobiCreative celem ich analizy oraz jako wsparcie dla prowadzonych działań marketingowych.

– Możliwość współpracy z Norbsoft oraz MobiCreative stanowi dla nas olbrzymie wyróżnienie a zarazem wyzwanie. Jest to także kolejne potwierdzenie, iż usługi w zakresie marketingu aplikacji wkrótce staną się niezbędne dla właścicieli aplikacji – mówi Michał Giera, CEO w Snapp.

– Oprócz tradycyjnych form reklamy marketingu mobilnego będziemy mogli precyzyjniej monitorować appmarkety, aplikacje i przygotowywać badania rynku aplikacji – dodaje Mariola Szypszak, prezes zarządu mobiCreative.

Komentarze:

Comments

comments