Bez kategorii

Aplikacja Szlak GreenVelo nominowana do Mobile Trends Awards! Oddaj swój głos!

Aplikacja Szlak GreenVelo nominowana do Mobile Trends Awards! Oddaj swój głos!

Nagroda Mobile Trends Awards to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w polskiej branży mobilnej. Przyznawana jest w dziesięciu różnych kategoriach, a co roku zgłaszane jest do niej niemal 150 realizacji stworzonych przez firmy informatyczne i agencje reklamowe. Najlepsze projekty nagradzane są przez kapitułę konkursową, składającą się z ekspertów z branży mobile i IT. W tym roku w gronie pięciu nominowanych do nagrody MTA, w kategorii “Mobilna aplikacja roku“, znalazł się najnowocześniejszy, turystyczny […]

Głosuj na Tankuj24 nominowane do Mobile Trend Awards

Głosuj na Tankuj24 nominowane do Mobile Trend Awards

Już 1 marca w Krakowie odbędzie się kolejna edycja konkursu Mobile Trend Awards, będąca częścią dwudniowej konferencji Mobile Trends Conference. Spotkaniu ekspertów z branży mobilnej i digital tradycyjnie towarzyszy plebiscyt, w którym internauci wybiorą najlepsze, najbardziej innowacyjne oraz najciekawsze projekty, które zachwyciły ich w ostatnich dwunastu miesiącach. Jednym z najciekawszych nominowanych rozwiązań jest aplikacja Tankuj24. To rewolucyjne narzędzie powinno z pewnością znaleźć się na smartfonie lub tablecie […]

Czy social media marketing może wpływać na ranking strony?

Czy social media marketing może wpływać na ranking strony?

Niezależnie od tego, czy jesteś zamiłowanym Instagrammerem, Facebookowiczem, Snapchaterem, czy nie – warto żebyś wiedział, do czego mogą Ci posłużyć media społecznościowe. Zajmując się marketingiem, a także prowadząc własny biznes, ciągle poszukujesz nowych klientów, aby zwiększyć swoją sprzedaż. Jeżeli Twoje starania nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, to może czas zainwestować w social media marketing. Popraw swoją pozycję w Google dzięki mediom społecznościowym Mimo że social media nie mają bezpośredniego wpływu […]

Zeszłoroczny flagowiec czy tegoroczny smartfon ze średniej półki?

Zeszłoroczny flagowiec czy tegoroczny smartfon ze średniej półki?

Doczekaliśmy tak wielu zmian technologicznych, że często nawet osoby dobrze orientujące się na rynku, nie są w stanie podążać za wszystkimi nowinkami. Tyczy się to w szczególności smartfonów. Jeszcze kilka lat temu oczywistym było, że flagowe modele pod względem innowacji czy wyposażenia nawet po roku czasu od premiery były znacznie lepsze od nowych urządzeń ze średniej półki. Na całe szczęście wszystko się zmieniło i obecnie tak zwane średniaki są w stanie konkurować z nieco starszymi […]

Wykorzystaj masową komunikację SMS i e-mail na kilkukrotne zwiększenie sprzedaży

Wykorzystaj masową komunikację SMS i e-mail na kilkukrotne zwiększenie sprzedaży

Black Friday to idealna okazja do zwiększenia obrotów generowanych przez biznes. Dodatkowo w wielu przypadkach jest to sytuacja win-win – klient dostaje atrakcyjną ofertę okraszoną dużym rabatem, a przedsiębiorca może obserwować jak słupki sprzedaży szybują w górę w dużym tempie. Jemu, zamiast jego konkurentowi. Warunkiem, który determinuje powodzenie powyższego planu jest skuteczność powiadomienia informującego o promocjach i udogodnieniach związanych z tradycją rodem z Ameryki. Jak skutecznie docierać do klientów […]

Facebook Messenger + PayPal = natychmiastowy przelew bez opuszczania chatu

Facebook Messenger + PayPal = natychmiastowy przelew bez opuszczania chatu

Krzysztof Heyda

21-10-2017

Od czasu majowej konferencji F8 znamy plany Facebooka w kwestii rozwoju platformy Messenger. Boty, AR, AI czy połączenie świata online i offline – codziennie widzimy nowe wdrożenia tych technologii. Pora na kolejne nowości. Wczoraj Facebook ogłosił następny etap interacji Messengera z operatorem płatności PayPal. Dzięki temu, nie wychodząc z komunikatora, będzie można przesłać pieni czy poprosić o przelew bezpośrednio w konwersacji ze znajomym. W dymku rozmowy należy wcisnąć  „+”, i wybrać […]

„Jesienne barwy łowcy” – kampania wizerunkowa Factory na jesień/zimę 2017

„Jesienne barwy łowcy” – kampania wizerunkowa Factory na jesień/zimę 2017

Świeże spojrzenie na wszystko co modne, intensywne kolory, nowoczesna stylistyka, a przede wszystkim autentyczność to propozycje najpopularniejszej w Polsce marki outletowej Factory na zbliżający się sezon. Pomysł kampanii opiera się na różnorodności emocji, które towarzyszą nam każdego dnia w ferworze pracy, miejskiej codzienności czy podczas spotkań z przyjaciółmi. Niezależnie od źródła wszystkie emocje są równie ważne, ponieważ to właśnie one są kluczem do nowych doświadczeń. Głównym bohaterem […]

Dlaczego warto zdecydować się na Mobile Phone Insurance?

Dlaczego warto zdecydować się na Mobile Phone Insurance?

Coraz więcej użytkowników smartfonów decyduje się na wykupienie ubezpieczenia. Wysoka awaryjność nowoczesnych telefonów komórkowych sprawia, że smartfony ulegają uszkodzeniu nawet po kilku dniach od ich zakupu. Co gorsza, większość najpopularniejszych awarii jest nieobjęta gwarancją producenta. Dlaczego warto zdecydować się na zakup polisy Mobile Phone Insurance? Napraw telefon od razu po uszkodzeniu Uszkodzenie smartfona daje gwarancję, że naprawy telefonu będzie można dokonać od razu po powstaniu […]

Drugie życie Generacji X (część I)

Drugie życie Generacji X (część I)

Kazimierz Piekarz

19-09-2017

Z serii, jak planować komunikację marketingową do różnych grup wiekowych. Dziś Generacja X. “Generation X” to tytuł powieści kanadyjskiego pisarza Douglasa Couplanda. Książka wydana w 1991 roku opowiada o życiu młodych ludzi, wiodących swobodne życie w skomercjalizowanym świecie. A taki opis tytułowej Generacji X znajdziemy w recenzji książki sprzed ćwierć wieku (treść po edycji): Młodzi bohaterowie (ludzie przed trzydziestką), niekonwencjonalni, bulwersujący, wręcz szokujący otoczenie zachowaniem, tak naprawdę usiłują […]

Reklama mobilna, czyli jak dotrzeć do użytkownika w erze mobile 

Reklama mobilna, czyli jak dotrzeć do użytkownika w erze mobile 

Współcześni konsumenci coraz więcej czasu spędzają na swoich urządzeniach mobilnych – korzystają z bankowości, zamawiają jedzenie online, wyszukują potrzebnych informacji. Zwłaszcza jeśli chodzi o ciągłe bycie w biegu, czasem smartfon staje naszym najlepszym przyjacielem. To znak dla przedsiębiorców, że warto szukać potencjalnych klientów poprzez kanał mobile. W dzisiejszym artykule przedstawiamy, co to jest reklama mobilna, jakie są jej rodzaje i jak najlepiej wykorzystać jej […]

Nasze treści objęte paywallem. Sprawdź, jak teraz czytać GoMobi.pl

Nasze treści objęte paywallem. Sprawdź, jak teraz czytać GoMobi.pl

Łukasz Kłosowski

01-08-2017

Jesteśmy przyzwyczajeni do bezpłatnych treści w internecie, ale nie da się ukryć, że trwa sukcesywne zamykanie sieci i coraz częściej na naszych ulubionych stronach, napotykamy płatne treści. Taki moment przyszedł także na GoMobi.pl. Unikatowe treści i oryginalny kontent, jaki od lat publikujemy, postanowiliśmy zamknąć paywallem. To najnowszych trend w opiniotwórczych tytułach internetowych, a także następstwo cyfryzacji prasy. Paywall jest elementem profesjonalizacji GoMobi.pl. Ma za zadanie budować lojalność użytkowników oraz przywiązanie […]

6 wskazówek, jak dbać o jakość danych klientów

6 wskazówek, jak dbać o jakość danych klientów

Co dwanaście miesięcy ilość danych w internecie rośnie blisko o 40%, co przekłada się na przyrost wagi danych o 30 GB w ciągu sekundy. Jeszcze 20 lat temu tyle informacji składało się na całą sieć. Jak w tym zalewie informacji szukać prawdziwych i właściwych danych o klientach? Po pierwsze: określ strukturę danych swoich klientów Według badań Instytutu DBMS tylko 21% przedsiębiorstw wie, jak pozyskiwać i przetwarzać swoje dane do celów marketingowych. […]