Wywiady

Rozmowa z Tomaszem Domagalskim z Finiata, firmy zajmującej się mikrofaktoringiem

Rozmowa z Tomaszem Domagalskim z Finiata, firmy zajmującej się mikrofaktoringiem

Faktury niepłacone w terminie lub faktury z odroczonym terminem to zmora przedsiębiorców. Jakie są sposoby na płynność finansową we własnej firmie? Tomasz Domagalski, country manager Finiata w Polsce: Nie zgadzam się. Faktura nigdy nie jest czymś złym, jest to dowód na to, że coś wykonaliśmy i sprzedaliśmy i należy się za to wynagrodzenie. Zmorą za to są nierzetelni przedsiębiorcy. A sposobów na poprawienie płynności jest wiele – są kredyty, faktoring czy pożyczka; różnią się dostępnością i […]

Tomasz Starzyński: rynek marketingu aplikacji dopiero przed nami

Tomasz Starzyński: rynek marketingu aplikacji dopiero przed nami

Łukasz Kłosowski

26-04-2017

Już w 2012 roku pisaliśmy na GoMobi.pl, że marketing aplikacji mobilnych powinien wynosić nawet 80 proc. budżetu aplikacji. Jak zmieniają się wydatki na marketing aplikacji mobilnych i jak to wygląda teraz? Tomasz Starzyński – prezes zarządu i managing partner w Up&More: Wydaje się, że w Polsce wciąż nie możemy mówić o pojęciu “rynku” marketingu aplikacji. To dopiero przed nami. Od dłuższego czasu rozmawiamy z klientami na ten temat i najczęściej słyszymy, że w budżetach marketingowych nie ma jeszcze miejsca […]

Innovation 2017 rozdane. Wywiad z Anną Zimecką z SAR

Innovation 2017 rozdane. Wywiad z Anną Zimecką z SAR

Łukasz Kłosowski

25-04-2017

Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku w konkursie Innovation 2017 otrzymała wczoraj agencja Saatchi&Saatchi IS. Na ten sukces złożyły się 3 kampanie: “Baby Browser”, która zdobyła 3 złote statuetki i 2 srebrne, “Silent Protest” (2 srebra) oraz “Psie szczęście” (2 nominacje). Tegoroczny konkurs, a także trwające dziś Forum odbywają się pod hasłem “Rozwój zaczyna się poza strefą komfortu”. Więcej na ten temat mówi w rozmowie z GoMobi.pl Anna Zimecka, project director SKM SAR, organizator konkursu. Pełna […]

Popularność fintech’ów bierze się z pojawienia regulacji PSD2 oraz z rozwoju platform mobilnych

Popularność fintech’ów bierze się z pojawienia regulacji PSD2 oraz z rozwoju platform mobilnych

Łukasz Kłosowski

04-04-2017

Temat płatności mobilnych śledzimy na GoMobi.pl dość wnikliwie. Jakie zasadnicze trendy Wy obserwujecie, które już się dzieją również w Polsce? Wojciech Zatorski, COO Braintri: Cały świat jest skoncentrowany obecnie na scenariuszach ułatwiających i przyspieszających realizację transakcji płatności szczególnie z użyciem telefonu. Smartfon stał się w obecnych czasach przedmiotem wkradającym się w każdy aspekt naszego życia. Możemy wyjść z domu bez portfela, ale na pewno nie zapomnimy telefonu. Mobilne […]

Klienci wolą płacić telefonem, niż kartą

Klienci wolą płacić telefonem, niż kartą

Łukasz Kłosowski

15-03-2017

Ile osób korzysta z Android Pay? Byliście jednym z pierwszych banków, który go wdrożył. Tomasz Motyl, chief innovation officer w Alior Banku i dyrektor Innovation Lab: W marcu br. ponad 14 tysięcy klientów skorzystało z usługi płatności mobilnych Android Pay. Warto przy tym wspomnieć, że robią oni średnio 3 tysiące transakcji dziennie. Dodatkowo, średni wzrost wolumenu transakcji klientów używających Android Pay wynosi 10%, a średni wzrost kwotowy […]

Marketing, a Big Data

Marketing, a Big Data

Łukasz Kłosowski

02-03-2017

Skąd czerpać dane do Big Data, jakie dane dostarcza mobile, a jakie desktop, jak marketing może wykorzystać dane z Big Data, kto w 2017 roku powinien skorzystać z Big Data, a kto jeszcze nie musi? Poniżej kolejny wywiad w cyklu Big Data. Tym razem na pytania odpowiada Krzysztof Nowicki, dyrektor marketingu w Synerise. To autorska platforma zwiększająca efektywność działań marketingowych poprzez personalizowaną komunikację z klientami. Synerise automatyzuje cały proces marketingowy […]

SMS, a Big Data

SMS, a Big Data

Łukasz Kłosowski

01-03-2017

Poniżej kolejny wywiad z cyklu Big Data. Jak w infrastrukturę Big Data wpisuje się popularne narzędzie komunikacji marketingowej jakim jest SMS? Czy w polskim prawie są zapisy, które regulują działanie Big Data? Case studies. Więcej w wywiadzie z Andrzejem Ogonowskim, brand and PR directorem w SMSAPI.  

Mobile, a Big Data

Mobile, a Big Data

Łukasz Kłosowski

28-02-2017

Przetwarzanie i analiza danych stają się nieodłącznym elementem biznesu i reklamy. Dominik Karbowski z sieci reklamy mobilnej Selectivv porusza temat m.in. zbierania danych z urządzeń mobilnych oraz możliwości wykorzystania ich przez marketing. Termin Big Data znany jest już od pewnego czasu, jednak dopiero w momencie rozwoju urządzeń mobilnych, nabrał dużo większego znaczenia, niż do tej pory. – Mobile daje nam bardzo dużo informacji typu Big Data, ponieważ […]

Skuteczna kampania ma jasny cel oraz angażuje użytkownika tak, aby poczuł się z marką szczęśliwy

Skuteczna kampania ma jasny cel oraz angażuje użytkownika tak, aby poczuł się z marką szczęśliwy

Łukasz Kłosowski

08-02-2017

Jak przeprowadzić successful mobile marketing campaign? Czy jest na to złoty środek? Krzysztof Zwierzyński, prezes zarządu w agencji marketingu mobilnego AppNetMedia: Temat skomplikowany, jak i prosty zarazem. Abstrahując zupełnie od formatów i wchodzenia w szczegóły planowania można właściwie jednoznacznie stwierdzić, że skuteczna kampania mobile to taka, która zaangażuje odbiorcę i spowoduje zarazem, że odbierze on reklamę danego brandu pozytywnie. Wskaźniki są tutaj kwestią drugorzędną aczkolwiek w dużym stopniu pokazują […]

Mobile w procesie lokalnego wyszukiwania

Mobile w procesie lokalnego wyszukiwania

Adrian Hinc, kierownik produktu wyszukiwarki panoramafirm.pl mówi w wywiadzie wideo udzielonym GoMobi.pl m.in. o coraz większym znaczeniu lokalnego wyszukiwania oraz o trendach konsumenckich w poszczególnych okresach roku. Czego najwięcej szukają Polacy w wyszukiwarkach lokalnych? Jak panoramafirm.pl w Polsce radzi sobie z konkurencją ze strony Facebooka i Yelp?  

Daniel Lewczuk: wytrwałość i determinacja

Daniel Lewczuk: wytrwałość i determinacja

Jesteś jednym z pierwszych inwestorów w GoldenLine. Jak będzie wyglądać przyszłość serwisów biznesowych za jakiś rok czy dwa po tym, jak do gry na dobre włączy się Facebook ze swoim Workplace? Workplace ma być platformą społecznościową mającą ułatwiać komunikację pomiędzy pracownikami tej samej firmy. Usługa jest kierowana wyłącznie na rynek korporacyjny i ma charakter płatny. Najwięcej może na niej stracić LinkedIn. Nieuchronne myślę, że nadchodzi. Ale LinkedIn rośnie coraz szybciej, nie tylko w Polce. […]