Strona główna plus aplikacja – sposób na efektywną kampanię w mobile

4 marca 2013

Współpraca Onetu z Allegro przebiega na dwóch płaszczyznach – mobilnej wersji Onetu oraz jego najważniejszej aplikacji „Onet News”. Zaowocowało to bardzo wysokimi statystykami.

To jeden z pierwszych „szytych na miarę” produków mobilnych stworzonych przez zespół sprzedaży specjalnej Grupy Onet. Wcześniej na GoMobi.pl prezentowany był zbudowany dla Nissana magazyn oraz rozwijany z marką Electrolux serwis świąteczny.

Czas trwania kampanii:

To długoterminowa współpraca trwająca od 2011 roku.

Cele:

– prezentacja najciekawszych ofert z serwisu Allegro

– dostęp do łatwego przeglądania oraz wyszukiwania treści Allegro na obszarach mobilnych Onet

Środki:

Na stronie głównej Onetu w pasku narzędziowym znajduje się dodatkowa ikona Allegro. W mobilnej wersji strony za najważniejszymi działami ulokowano najatrakcyjniejsze okazje z serwisu wraz z wyszukiwarką produktów. Przestrzeń reklamowa została powiększona o dwie kolejne strony, które można zobaczyć po przesunięciu w bok, niczym slider.

aplikacji „Onet News” pojawiła się dodatkowa, siódma ikona w tabeli narzędziowej sygnowana serwisem partnera. Po kliknięciu, na planszy, znajduje się: wyszukiwarka, prezentacja promowanych artykułów, kategorie produktów oraz mechanizm logowania do serwisu Allegro. Oferty ulokowane są również na specjalnym źródle w aplikacji.

Statystyki w lutym 2013 dla strony głównej m.onet.pl/miesięczne:

– 51 487 390 PV (page view) – odsłona strony

– 3 103 199 UU (unique user) – unikalny użytkownik

– na koniec lutego 2013 roku aplikacja „Onet News” została pobrana 338 239 razy

Informacja pochodzi z uruchomionego na GoMobi.pl działu „Case studies”. Swoje case’y mobilne możecie przesyłać na adres lukasz.klosowski@gomobi.pl. Następnie będą one publikowane w serwisie.

 

Komentarze:

Comments

comments

Blogi

X