Raporty

Pobierz nowy poradnik o marketingu aplikacji od Up&More

Pobierz nowy poradnik o marketingu aplikacji od Up&More

GoMobi.pl

12-09-2023

Agencja Up&More wydała nową edycję poradnika aplikacji mobilnych. Na 85 stronach znajdziemy informacje z zakresu promocji aplikacji mobilnych przygotowaną przez praktyków tej branży. Up&More to agencja interaktywna, której główną osią jest marketing efektywnościowy. Stawia na analityczne, ilościowe podejście do marketingu online, a jedną z głównych jej specjalizacji jest marketing aplikacji mobilnych. Co znajdziemy w poradniku? – Launch aplikacji na rynku – jak przygotować aplikację do premiery, w jaki sposób budować […]

SEMbook 2023: Porady i case studies

SEMbook 2023: Porady i case studies

GoMobi.pl

06-09-2023

Rosnące znaczenia sztucznej inteligencji, integracji SEO z UX i nowych standardów jakości stron internetowych, powoduje, że specjaliści marketingu cyfrowego muszą nieustannie poszerzać i aktualizować swoją wiedzę.“SEMBook 2023” łączy w sobie teorię i praktykę, dostarczając konkretne wskazówki i praktyczne rozwiązania. Czytelnicy mogą dowiedzieć się więcej na temat nowych trendów, takich jak konwersje post-view w digitalu, wprowadzenie consent mode w sklepie internetowym, czy znalezienie alternatywy dla Google Analytics […]

Pobierz raport „Marka Zaangażowana 2.0”

Pobierz raport „Marka Zaangażowana 2.0”

GoMobi.pl

21-07-2023

Punktem wyjścia do badania „Marka Zaangażowana 2.0” były sytuacje, w których konsumenci, jako przedstawiciele społeczeństw, zwracali się do marek niemal jak do osób, by te podjęły lub zaniechały jakichś działań. Było to widoczne zwłaszcza w czasie ostatnich wielkich kryzysów (pandemia, wojna w Ukrainie, katastrofa klimatyczna, nierówności społeczne). Jak mówi Grażyna Skarżyńska z Ośrodka Badań nad Przyszłością Collegium Civitas „ze względu na zachodzące zmiany w regulacjach oraz przechodzenie np. tematów zielonych […]

Pobierz raport „The Future Shopper”

Pobierz raport „The Future Shopper”

GoMobi.pl

12-07-2023

Ponad 31 tysięcy konsumentów z 18 krajów (w tym z Polski) wzięło na początku roku udział w badaniu nawyków i oczekiwań zakupowych. Po postpandemicznych zmianach trendów możemy wreszcie zaobserwować pewną stabilizację w sektorze handlowym. Chociaż za rogiem czają się skutki wojny w Ukrainie, inflacja i kryzys. Badania po raz siódmy przeprowadzono na zlecenie globalnej agencji digitalowej, Wunderman Thompson Commerce & Technology. – Mamy pewność co do jednego – w ogólnych wydatkach rośnie udział […]

Badanie Meaningful Brands 2023: Witamy w świecie „ekonom-JA”

Badanie Meaningful Brands 2023: Witamy w świecie „ekonom-JA”

GoMobi.pl

04-07-2023

Meaningful Brands to flagowe badanie Havas, w którym agencja od 15 lat sprawdza jak marki wpływają na nasze życie pod względem produktowych funkcjonalności, dobrobytu konsumenta i kontrybucji do społeczeństwa. Najnowsza fala badania pokazuje narodziny konsumenta „ekonom-JA, który w obliczu globalnego kryzysu ekonomicznego oczekuje od marek bezpośredniej, indywidualnej pomocy. Od pierwszej edycji badania w 2009 r. Meaningful Brands pozostaje pierwszym globalnym raportem badającym związek między brandami a naszym well-being. Głównym wnioskiem płynącym […]

„Prawdopodobnie ostatni raport o AI napisany przez ludzi”

„Prawdopodobnie ostatni raport o AI napisany przez ludzi”

GoMobi.pl

22-06-2023

Nie ulega wątpliwości, że sztuczna inteligencja (AI) zrewolucjonizuje świat marketingu. Jak może wyglądać ta rewolucja i jak wpłynie ona na przyszłość marketingu? Te pytania zadali sobie eksperci K2 Holding w najnowszym raporcie. Autorzy – specjaliści z K2Create, K2Precise, Fabrity, PerfectBot – skupiają się na praktycznych aspektach wykorzystania AI w różnych sektorach biznesowych. Dokument stanowi aktualne źródło wiedzy na temat AI i przedstawia scenariusze wykorzystania jej we współczesnych […]

Drugie wydanie “Przewodnika po Social Media w Polsce”

Drugie wydanie “Przewodnika po Social Media w Polsce”

GoMobi.pl

21-06-2023

Ostatnie lata zmieniły media społecznościowe – to jak z nich korzystamy i w jakim celu. Grupa Robocza Social Media działająca przy IAB Polska stworzyła nowe wydanie “Przewodnika Po Social Mediach W Polsce”, w którym przedstawia media społecznościowe w zmienionej, nowej rzeczywistości. Na blisko 150 stronach zawarto przegląd najważniejszych serwisów społecznościowych oraz najważniejsze zagadnienia związane z demografią, metaverse, czy rozszerzoną rzeczywistością. Publikacja dedykowana specjalistom z różnorodnych dziedzin marketingu dostępna jest bezpłatnie. […]

Raport “Młodzi vs Mobile. Wpatrzeni w ekran, czyli o młodych Polakach i technologii mobilnej”

Raport “Młodzi vs Mobile. Wpatrzeni w ekran, czyli o młodych Polakach i technologii mobilnej”

GoMobi.pl

20-06-2023

Smartfon stał się nieodzownym elementem codzienności młodych Polaków. Zgodnie z wynikami raportu Future Mind – „Młodzi vs mobile. Wpatrzeni w ekran, czyli o młodych Polakach i technologii mobilnej”, aż 60 proc. respondentów korzysta z urządzeń mobilnych nawet 5 godzin dziennie. Dostępne z ich poziomu aplikacje nie służą im już tylko do rozrywki i komunikacji. Zyskują one kluczową rolę w różnorodnych procesach zakupowych. Młodzi sięgają po nie, by zdobywać dostęp do treści […]

Pobierz raport “Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2023”

Pobierz raport “Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2023”

GoMobi.pl

15-06-2023

Jeśli nie ma Cię w e-commerce, to nie istniejesz. W 2023 roku to już nie tylko nośne hasło, ale biznesowa prawda. W tym roku 100% internautów zadeklarowało, że przynajmniej raz dokonało zakupu w sieci, a 85% badanych konsumentów kupiło coś w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Wzrosła znacząco częstość zakupów internetowych. Więcej niż 5 razy w ciągu ostatniego miesiąca zakupu w sieci dokonało aż 28% e-klientów (+12 p.p.). Spadł natomiast odsetek deklarujących zakup 2-5 razy w ciągu miesiąca […]

Raport Strategiczny 2022/2023 IAB Polska już dostępny

Raport Strategiczny 2022/2023 IAB Polska już dostępny

GoMobi.pl

07-06-2023

Przez ostatni rok polska branża komunikacji marketingowej skonfrontowała się z wyzwaniami postpandemicznej rzeczywistości oraz niepewnością geopolityczną i ekonomiczną. Mimo to rynek reklamowy odnotował dwucyfrowy wzrost. Podsumowanie kluczowych wydarzeń i trendów minionego roku oraz prognozy na rok 2023 znajdują się w opublikowanym właśnie przez IAB Polska Raporcie Strategicznym Internet 2022/2023. Raport skupia się na najważniejszych trendach, które będą mieć istotny wpływ na branżę w tym roku i w przyszłości. Jednym z wyróżnionych obszarów […]

Bank Pekao – raport o edukacji finansowej dzieci oraz nowość w aplikacji PeoPay KIDS

Bank Pekao – raport o edukacji finansowej dzieci oraz nowość w aplikacji PeoPay KIDS

GoMobi.pl

01-06-2023

Zarządzanie finansami oraz umiejętność oszczędzania to kompetencje, które zdaniem Banku Pekao warto rozwijać od najmłodszych lat. Aby lepiej zrozumieć potrzeby dzieci oraz ich rodziców w tym obszarze, Pekao przeprowadziło badanie, w którym respondenci zostali zapytani o kwestie związane z edukacją finansową. W przeprowadzonym przez bank badaniu wzięli udział rodzice i ich dzieci w wieku 9-13 lat oraz opiekunowie dzieci w wieku 6-8 lat. Pytania zawarte w ankiecie dotyczyły edukacji finansowej oraz takich jej aspektów […]

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu już dostępna

Social Media 2023 – pierwsza edycja raportu już dostępna

GoMobi.pl

01-06-2023

Charakterystyka użytkowników polskich platform social mediowych, wnikliwy opis najważniejszych graczy oraz przegląd rynku reklamowego mediów społecznościowych. Do rąk czytelników trafiła właśnie pierwsza edycja raportu Social Media 2023, powstałego na bazie danych z badań gemiusAdReal oraz Mediapanel. Raport, który w przekrojowy sposób opisuje polskie social media, jest wynikiem współpracy firmy Gemius z Polskimi Badaniami Internetu oraz Grupą Roboczą Social Media przy IAB Polska. Dane w raporcie […]