Raporty

Andrzej Kędzierawski
6 lipca 2016

Wideo mobilne – usługa podstawowej potrzeby

Zastanawiasz się, czy tworząc filmik do internetu, powinieneś myśleć o odbiorcach mobilnych? Owszem, powinieneś – prawdopodobnie Twoja grupa docelowa obejrzy go właśnie tam. Chcesz reklamować się w przestrzeniach mobilnych, ale nie wiesz jak. Odnotuj sobie, że najlepsze efekty przynosi tam reklama wideo. Po prostu, wideo mobilne to podstawa – takie wnioski nasuwają się po analizie ostatnich kilku publikacji na temat materiałów wideo na urządzeniach przenośnych.
Przywykliśmy,

Łukasz Kłosowski
22 czerwca 2016

Pobierz publikację „Best Marketing Practices for Growing Your Mobile App”

Fiksu, agencja mobile marketing dostarczająca rozwiązania oparte o big data i analizie danych dostarcza przewodnik zatytułowany „Best Marketing Practices for Growing Your Mobile App”.
– Z ponad 2,5 miliona aplikacji mobilnych konkurujących o użytkownika, zwrócenie uwagi na naszą aplikację jest ogromnym wyzwaniem. Jak mieć pewność, że nasza aplikacja uzyska wystarczającą ilości pobrań, a następnie zbuduje bazę lojalnych użytkowników, którzy pomogą osiągnąć zakładane cele? Jak to osiągnąć bez opróżniania całego budżetu? Jeśli

Łukasz Kłosowski
25 lutego 2015

Pobierz raport "mShopper" – pierwszą kompleksową publikację na temat zakupów i płatności mobilnych w Polsce

Idea badania i raportu „mShopper” narodziła się jeszcze przed ukazaniem się ostatniej edycji raportu „E-Commerce w Polsce 2014”. Publikacja e-Commerce Polska z sezonu na sezon staje się lekturą obowiązkową branży e-commerce. Jedak w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości istniała potrzeba, aby głębiej przebadać również zakupy dokonywane za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Raport „mShopper” jest efektem prac agencji badawczej Mobile Institute przy współpracy z serwisem GoMobi.pl.

Blogi

X