Wywiady

GoMobi
30 maja 2016

Tworząc mobilne aplikacja bankowe, musimy iść na kompromis

Na rynku bankowych aplikacji mobilnych od kilku lat trwa wyścig. Oczekiwania klientów banków dotyczące mobilnego dostępu do ich usług ciągle rosną, chociaż wielu z nich nadal ma obawy związane z bezpieczeństwem tych rozwiązań. Jak stworzyć aplikację, która sprosta tym wymaganiom? Rozmawiamy z Piotrem Łakomskim, dyrektorem Departamentu Rozwoju Kanałów Cyfrowych w Alior Banku. Płatności zbliżeniowe, dostęp do […]

Sylwia Bień-Chudarek
6 maja 2016

Rafał Sułkowski, LookSoft Advertisement: największe wyzwanie – nadążać za technologią

Reklama mobilna rozwija się w coraz szybszym tempie. Upowszechnienie smartfonów, czas spędzany na korzystaniu z internetu na urządzeniach mobilnych, czy wpływ mobile na decyzje zakupowe sprawia, że staje się on istotnym elementem komunikacji marketingowej. Na temat reklamy mobilnej, obecnego stanu rynku oraz na temat prognoz rozmawiamy z Rafałem Sułkowskim, sales directorem w LookSoft Advertisement. To […]

Łukasz Kłosowski
8 lutego 2016

Misericors – aplikacja miłosierdzia

Nie wiem czy wiecie, ale od 8 grudnia do 20 listopada bieżącego roku trwa w Kościele katolickim Nadzwyczajny Jubileusz Miłosierdzia Bożego. Ten wyjątkowy czas – tak zwany Rok Miłosierdzia – został wprowadzony przez papieża Franciszka. Oficjalne uroczyste odbędzie się podczas tegorocznej Niedzieli Miłosierdzia, uroczystości zainicjowanej przed laty przez Jana Pawła II i tradycyjnie obchodzonej w […]

Łukasz Kłosowski
2 lutego 2016

Płatności zbliżeniowe HCE w aplikacji IKO już u 50 tys. osób

Wywiad z Jakubem Grzechnikiem, dyrektorem Centrum Bankowości Mobilnej i Internetowej w PKO BP. W IKO właśnie pojawiła się możliwość płatności HCE. To czwarty bank na rynku po Banku Pekao SA, Getin Banku i BZ WBK. Co powinien zrobić posiadacz aplikacji, aby zapłacić zbliżeniowo? Przede wszystkim powinien sprawdzić, czy spełnia techniczne warunki skorzystania z usługi – […]

Sylwia Bień-Chudarek
15 września 2015

Nie inwestujemy w firmy na etapie pomysłu. Inwestujemy w spółki szybko rosnące

Mobilne programy lojalnościowe zdobywają w ostatnim czasie uznanie klientów. Umożliwiają zbieranie bezpośrednio na smartfonie wirtualnych pieczątek i rabatów dowolnych sieci usługowych. Usługodawcom natomiast pozwalają łatwiej zarządzać bazą klientów, analizować dane i tym samym skuteczniej przyciągać konsumentów do swojego lokalu. Lojalnościowe aplikacje mobilne zdobywają także uznanie wśród inwestorów. Na przełomie sierpnia i września aplikacja Kekemeke pozyskała […]

Blogi

X