Wywiady

Łukasz Kłosowski
1 marca 2017

SMS, a Big Data

Poniżej kolejny wywiad z cyklu Big Data. Jak w infrastrukturę Big Data wpisuje się popularne narzędzie komunikacji marketingowej jakim jest SMS? Czy w polskim prawie są zapisy, które regulują działanie Big Data? Case studies.
Więcej w wywiadzie z Andrzejem Ogonowskim, brand and PR directorem w SMSAPI.

 

Łukasz Kłosowski
28 lutego 2017

Mobile, a Big Data

Rozpoczynamy cykl wywiadów oraz wpisów na temat Big Data. Przetwarzanie i analiza danych stają się nieodłącznym elementam biznesu i reklamy.
Dominik Karbowski z sieci reklamy mobilnej Selectivv porusza temat m.in. zbierania danych z urządzeń mobilnych oraz możliwości wykorzystania ich przez marketing.

Łukasz Kłosowski
15 lutego 2017

Skuteczna kampania ma jasny cel oraz angażuje użytkownika tak, aby poczuł się z marką szczęśliwy

Jak przeprowadzić successful mobile marketing campaign? Czy jest na to złoty środek?
Krzysztof Zwierzyński, prezes zarządu w agencji marketingu mobilnego AppNetMedia: Temat skomplikowany, jak i prosty zarazem. Abstrahując zupełnie od formatów i wchodzenia w szczegóły planowania można właściwie jednoznacznie stwierdzić, że skuteczna kampania mobile to taka, która zaangażuje odbiorcę i spowoduje zarazem, że odbierze on reklamę danego brandu pozytywnie. Wskaźniki są tutaj kwestią drugorzędną aczkolwiek w dużym stopniu

Andrzej Kędzierawski
20 stycznia 2017

Mobile w procesie lokalnego wyszukiwania

Adrian Hinc, kierownik produktu wyszukiwarki panoramafirm.pl mówi w wywiadzie wideo udzielonym GoMobi.pl m.in. o coraz większym znaczeniu lokalnego wyszukiwania oraz o trendach konsumenckich w poszczególnych okresach roku.
Czego najwięcej szukają Polacy w wyszukiwarkach lokalnych? Jak panoramafirm.pl w Polsce radzi sobie z konkurencją ze strony Facebooka i Yelp?

 

Andrzej Kędzierawski
28 listopada 2016

Daniel Lewczuk: wytrwałość i determinacja

Jesteś jednym z pierwszych inwestorów w GoldenLine. Jak będzie wyglądać przyszłość serwisów biznesowych za jakiś rok czy dwa po tym, jak do gry na dobre włączy się Facebook ze swoim Workplace? Workplace ma być platformą społecznościową mającą ułatwiać komunikację pomiędzy pracownikami tej samej firmy. Usługa jest kierowana wyłącznie na rynek korporacyjny i ma charakter płatny. Najwięcej może na niej stracić LinkedIn.
Nieuchronne myślę, że nadchodzi. Ale LinkedIn rośnie coraz szybciej, nie tylko

Andrzej Kędzierawski
24 listopada 2016

Bartłomiej Gola: dostarczamy inteligentny kapitał

Mówi się, że w Polsce mamy niską skłonność do ryzyka. Dlaczego tak jest?
Bartłomiej Gola, SpeedUp Venture Capital Group: Myślę, że jesteśmy w takim momencie, że pokolenie bezpośrednio po zmianie komunistycznej było gotowe do ryzyka, bo miało niewiele do stracenia. Teraz, kiedy mamy pierwsze przejawy stabilności, ludzie boją się jej utraty. Nie mamy też takiej zamożności, abyśmy mogli ponosić ryzyko utraty jakiejś części posiadanego majątku. Myślę, że niska skłonność

Łukasz Kłosowski
10 listopada 2016

Sam Ball: rzecz w tym, że agencje się nie zmieniają, a świat wokół tak

Poniżej rozmowa z Samem Ballem. Rozmawialiśmy z nim we wtorek w trakcie 6. edycji Imagination Day, gdzie w trakcie swojej prezentacji „Misfits & Madmen. Disrupting the creative process with new and surprising points of view on the world” mówił o swojej idei Diversity of Thought (Różnorodność Myśli). To propozycja skierowana do agencji reklamowych w celu poprawienia ich kreatywności.
Kilka słów na temat naszego rozmówcy. Sam Ball w wieku zaledwie 25 lat został dyrektorem kreatywnym

Andrzej Kędzierawski
4 listopada 2016

Nasz rynek niby jest duży, ale jednocześnie za mały, aby osiągnąć skalę

Niedawno upadł Vine, zakupiony za 30 mln dolarów. Gdzie popełniono największe błędy?
Marcin Szeląg, partner w funduszu inwestycyjny Innovation Nest: Nie śledziłem dokładnie historii Vine. Nie oceniałbym aktualnej sytuacji jako błędu. Duże firmy technologiczne nieustannie eksperymentują z nowymi produktami i usługami. Chyba najlepszym przykładem jest Google. Mimo swojej siły też ma na koncie wiele nieudanych projektów. W przypadku Twittera jest podobnie.

Łukasz Kłosowski
13 września 2016

Zapotrzebowanie na usługi testowania jest coraz większe

Jesteście jednym z największych deweloperów aplikacji mobilnych w kraju o jednym z najdłuższych staży na rynku. Właśnie odpalacie w Looksoft dział testów dla klientów zewnętrznych. Dlaczego dopiero teraz?
Robert Rapkowski, kierownik Działu Testów w Looksoft: Od dłuższego czasu zastanawialiśmy się nad oferowaniem usług testowych zewnętrznym klientom. Głównym czynnikiem, który wpłynął na tę decyzję jest szeroka gama urządzeń do testów, którą aktualnie dysponujemy. Konkurencja oferująca usługi testerskie często

Łukasz Kłosowski
3 sierpnia 2016

Rozmawiamy z Patrykiem Bukowieckim z AddApptr o ich nowej sieci reklamy mobilnej

Patryk do tej pory znany byłeś w branży jako head of mobile w Grupie Allegro. Co Cie sprowadza do branży reklamowej?
Patryk Bukowiecki, country manager Poland AddApptr: Wiesz, zawsze ceniłem sobie dużą dynamikę branży IT i to, jak wiele jej odnóg z sobą się przenika, jedna innej się podkłada czy wchodzi w drogę. W związku z tym, postanowiłem spróbować czegoś, co interesowało mnie już od dawna i co

GoMobi.pl
30 maja 2016

Tworząc mobilne aplikacja bankowe, musimy iść na kompromis

Na rynku bankowych aplikacji mobilnych od kilku lat trwa wyścig. Oczekiwania klientów banków dotyczące mobilnego dostępu do ich usług ciągle rosną, chociaż wielu z nich nadal ma obawy związane z bezpieczeństwem tych rozwiązań. Jak stworzyć aplikację, która sprosta tym wymaganiom? Rozmawiamy z Piotrem Łakomskim, dyrektorem Departamentu Rozwoju Kanałów Cyfrowych w Alior Banku.
Płatności zbliżeniowe, dostęp do konta na ekranie telefonu i inne funkcje związane z mobilną bankowością powoli

Blogi

X