Wywiady

Kocham to Dbam buduje świadomość ubezpieczeniową Polaków poprzez zabawę, media oraz znane osoby zaangażowane w akcję

Kocham to Dbam buduje świadomość ubezpieczeniową Polaków poprzez zabawę, media oraz znane osoby zaangażowane w akcję

Łukasz Kłosowski

15-07-2021

Projekt Kocham To Dbam ma podnieść świadomość ubezpieczeniową Polaków. W jaki sposób chcecie to osiągnąć? Anna Salij-Kaczkowska, właściciel brandu oraz szefowa projektu: Aby zmierzyć się z tak trudnym zagadnieniem, jakim jest podnoszenie świadomości ubezpieczeniowej Polaków, rozpoczęliśmy od określenia poziomu znajomości tematu wśród naszego społeczeństwa. Zwróćmy uwagę, że rynek ubezpieczeń w Polsce w ostatnich latach dynamicznie się rozwija. Paradoksalnie nie idzie to jednak w parze ze wzrostem świadomości ubezpieczeniowej. Kryterium […]

Z naszej perspektywy radio online zyskało na pandemii

Z naszej perspektywy radio online zyskało na pandemii

Łukasz Kłosowski

17-02-2021

Case study z grupy RMF na temat radia online uświadomił mi, że niewiele w mediach jest informacji na temat tego rynku reklamowego. Co sądzisz o wynikach kampanii Nestle na platformie muzycznej RMFON? Wyglądają na bardzo dobre… Krzysztof Zwierzyński, prezes zarządu w AppNetMedia: Tak, rzeczywiście. To ciągle mało popularne medium, aczkolwiek da się równocześnie zauważyć, że rośnie grono klientów, którzy regularnie wykorzystują ten rodzaj audiokomunikacji w swoich działaniach reklamowych. […]

Rok 2020 był rekordowy pod względem inwestycji VC w Europie, pomimo zmniejszonej liczby transakcji

Rok 2020 był rekordowy pod względem inwestycji VC w Europie, pomimo zmniejszonej liczby transakcji

Marta Zalewska

28-01-2021

Jak zmienił się krajobraz inwestycyjny po pandemii? Czy podejście inwestorów i funduszy uległo zmianie? Jakub Sitarz, prezes zarządu Venture INC: COVID-19 był niespodziewanym, ogromnym wyzwaniem dla gospodarek w każdym regionie świata, również dla branży VC, która musiała szybko wprowadzić zmiany do modeli finansowania, wyboru branż z największym potencjałem i serii inwestycyjnych. Jednocześnie, zmiany przyniosły wielkie szanse, zarówno dla inwestorów jak i startupów, przenosząc środek ciężkości […]

Robert Orlewski GoMobi.pl

Idea smart home przekroczyła już etap Innovators i wkroczyła do segmentu Early Adopters

Łukasz Kłosowski

17-09-2020

Automatyka mieszkaniowa to przyszłość budownictwa? Robert Orlewski, wiceprezes spółki S-Labs, twórcy systemu automatyki mieszkaniowej Appartme: Uważam, że właśnie tak będzie. Po tego typu rozwiązania coraz częściej sięgają deweloperzy, jak Skanska czy Murapol, którzy zaczynają oferować nowe mieszkania wyposażone w systemy automatyki mieszkaniowej, jak np. Appartme, w standardzie. Kupujący wchodzi do lokalu, gdzie wszystko jest już w pełni skonfigurowane i nie wymaga od niego samodzielnego montażu. Nie jest to może jeszcze czynnik, […]

Aleksandra Fajęcka, prezes zarządu spółki AFA Media

Uwielbiam wszelkie aktywności zmierzające do rozwoju AFA Media. Wszystko, co robimy ma na celu poszerzanie naszych kompetencji digitalowych

Łukasz Kłosowski

10-09-2020

Jak AFA Media przeżyło COVID? Sporo rozmawialiśmy na początku na ten temat. Aleksandra Fajęcka, prezes zarządu spółki AFA Media: Tak jak wspominałam w poprzednim materiale, kryzys jedynie mobilizuje spółki grupy, w tym mnie do działania, opracowywania nowych koncepcji biznesowych, strategii oraz wdrażania nowych przedsięwzięć, głownie digitalowych. Tak też było w tym przypadku. Znacznie rozbudowaliśmy ofertę Grupy, sfocusowaliśmy się na poszerzeniu baz, integracji systemowej w zakresie danych, rozwoju […]

Kamil Karcz: Andrychów jest dobrą siedzibą dla HotPay. Beskid Mały ma klimat, a internet brak granic

Kamil Karcz: Andrychów jest dobrą siedzibą dla HotPay. Beskid Mały ma klimat, a internet brak granic

GoMobi.pl

21-08-2020

Zanim przejdziemy do tematu płatności, szczególnie tych mobilnych, chciałbym poruszyć nieco inny temat. Jesteście koncesjonowaną przez KNF spółką z siedzibą w niedużym mieście, jakim jest Andrychów. Większość Waszych konkurentów siedziby ma w miastach wojewódzkich. Czy to Wam nie przeszkadza w biznesie, nie tworzy żadnych barier? Kamil Karcz, HotPay: Wręcz przeciwnie. Duże miasta pełne smogu, samochodów i pędzących wszędzie ludzi nie tworzą dobrego klimatu do tworzenia biznesu, przynajmniej dla […]

Jesteśmy oficjalnym partnerem TikToka w Polsce. Realizujemy kampanie bez pośredników

Jesteśmy oficjalnym partnerem TikToka w Polsce. Realizujemy kampanie bez pośredników

Łukasz Kłosowski

24-03-2020

Dział Social Audience w Open Mobi. Co to jest, od kiedy działa i czym się zajmuje oraz jakie platformy obsługuje? Magdalena Pietruk, social content manager w Open Mobi: Nasz dział Social Audience zajmuje się działaniami reklamowymi w najpopularniejszych aplikacjach społecznościowych, takich jak TikTok, Twitch, Pinterest, Tinder, Badoo, Snapchat, Twitter czy LinkedIn. Nieco mniejszą uwagę skupiamy na działaniach na Facebooku i Instagramie, bo są to platformy, w których klaster reklamowy […]

Marcin Brysiak, CEO Helping Hand

Musimy dostosować się do nowych okoliczności. Pomóc nam może terapia online – Marcin Brysiak, CEO Helping Hand

Łukasz Kłosowski

20-03-2020

Co piąty Polak zmaga się w swoim życiu z przynajmniej jednym zaburzeniem bądź uzależnieniem. Jakie z nich są najpopularniejsze? Marcin Brysiak, CEO Helping Hand: Od lat do czołówki w Polsce należy alkoholizm. Ale inne równie duże uzależniania w naszym kraju to pracoholizm, palenie tytoniu, zakupoholizm i coraz częstsze uzależnienie od internetu czy mediów społecznościowych. Niestety duża część osób, które już wpadły w sidła nałogu, nie zdają, bądź nie chcą zdawać […]

Jarosław Grabowski, CEO iTaxi

CEO iTaxi: Rynek taksówkowy czeka konsolidacja

Łukasz Kłosowski

31-01-2020

Gdy w 2012 roku pierwszy raz pisałem o iTaxi, to była zupełna nowość. “System iTaxi, dzięki wyposażeniu taksówkarzy w specjalne urządzenie (smartfon) oraz oprogramowanie, umożliwia zupełnie nowy sposób zamawiania taksówek w modelu peer-to-peer”. Aplikacje mobilne typu iTaxi zmieniły rynek taksówkowy zupełnie. Jak mógłbyś podsumować ten okres? Jarosław Grabowski, CEO iTaxi: Kiedy iTaxi wchodziło na rynek z możliwością zamawiania taksówki przez aplikację mobilną, nie brakowało sceptyków. Zwykły „telefon” na infolinię […]

Alicja Grochowska i Artur Zawadzki

Nowa jakość dotarcia do użytkowników z przekazem reklamowym

Łukasz Kłosowski

31-01-2020

Firma Spicy Mobile dostaje dofinansowanie na projekt. Ich autorski model mikrotargetowania odnosi się do modelu Wielkiej Piątki. O co chodzi w modelu Wielkiej Piątki? Dr hab. Alicja Grochowska, prof. Uniwersytetu SWPS, psycholog biznesu: Model Wielkiej Piątki jest jedną z koncepcji struktury osobowości. Model ten opisuje osobowość za pomocą pięciu czynników: Ekstrawersja, Neurotyczność, Sumienność, Otwartość na doświadczenie oraz Ugodowość. Na przykład osoby otwarte na doświadczenie są ciekawe różnych […]

Aleksandra Fajęcka, prezes zarządu AFA Media

Planujemy stworzyć międzynarodowy koncern medialno-technologiczny

Łukasz Kłosowski

20-01-2020

W ostatnim kwartale tego roku chcecie wejść na giełdę? Ale dlaczego na duży rynek, a nie na New Connect? Inwestorzy raczej wycofują się z giełdy, ale to też zależy w jakiej branży, na przykład dobrze radzą sobie gry elektroniczne i mobilne i m.in. healthech. Aleksandra Fajęcka, prezes zarządu AFA Media: Od pewnego czasu precyzyjnie analizujemy rynek giełdowy w Polsce. Zarówno debiuty, jak również dotychczasowych dużych graczy. Poważnie rozważamy, jednocześnie przygotowując się […]

Wystawiając nieużywane ubrania na sprzedaż, dajemy im drugie życie. Wykorzystujemy też w pełni to, co zostało wyprodukowane

Wystawiając nieużywane ubrania na sprzedaż, dajemy im drugie życie. Wykorzystujemy też w pełni to, co zostało wyprodukowane

Łukasz Kłosowski

14-01-2020

Podobno im mniejsza szafa, tym większy spokój ducha. Czym jest trend na zrównoważoną modę, bo tak chyba w skrócie można określić LESS_? Michał Gutkowski, creative director w Apptension: Generalnie chodzi o to, byśmy kupowali ubrania tylko wtedy, kiedy rzeczywiście ich potrzebujemy. Nie poddawali się impulsom reklamowym czy masowym przecenom. Często okazuje się, że mamy wiele rzeczy w szafie, które kupiliśmy, bo wydawało nam się, że kiedyś […]