Wywiady

Sylwia Bień-Chudarek
6 maja 2016

Rafał Sułkowski, LookSoft Advertisement: największe wyzwanie – nadążać za technologią

Reklama mobilna rozwija się w coraz szybszym tempie. Upowszechnienie smartfonów, czas spędzany na korzystaniu z internetu na urządzeniach mobilnych, czy wpływ mobile na decyzje zakupowe sprawia, że staje się on istotnym elementem komunikacji marketingowej. Na temat reklamy mobilnej, obecnego stanu rynku oraz na temat prognoz rozmawiamy z Rafałem Sułkowskim, sales directorem w LookSoft Advertisement. To nowy podmiot, który wywodzi się z jednego z największych deweloperów aplikacji mobilnych w Polsce, z firmy LookSoft.

Łukasz Kłosowski
8 lutego 2016

Misericors – aplikacja miłosierdzia

Nie wiem czy wiecie, ale od 8 grudnia do 20 listopada bieżącego roku trwa w Kościele katolickim Nadzwyczajny Jubileusz Miłosierdzia Bożego. Ten wyjątkowy czas – tak zwany Rok Miłosierdzia – został wprowadzony przez papieża Franciszka. Oficjalne uroczyste odbędzie się podczas tegorocznej Niedzieli Miłosierdzia, uroczystości zainicjowanej przed laty przez Jana Pawła II i tradycyjnie obchodzonej w Drugą Niedzielę Wielkanocną.
Na tę okoliczność polska fundacja Misericors.org oraz deweloper firma Looksoft

Łukasz Kłosowski
17 września 2015

Wywiad z Piotrem Pietrzakiem, CTO w IBM na temat developerWorks Recipes oraz Internet of Things

Gartner podaje, że w tym roku w użyciu znajdzie się 4,9 miliarda urządzeń IoT (Internet of Things), czyli aż o 30 proc. więcej niż w roku ubiegłym. W 2020 r. liczba wzrośnie pięciokrotnie. Jak duże znaczenie ma IoT dla IBM i jakich przychodów spodziewacie się z tego tytułu do 2020 roku? Czy posiadacie dane tylko dla Polski i polskiej gospodarki?

Sylwia Bień-Chudarek
15 września 2015

Nie inwestujemy w firmy na etapie pomysłu. Inwestujemy w spółki szybko rosnące

Mobilne programy lojalnościowe zdobywają w ostatnim czasie uznanie klientów. Umożliwiają zbieranie bezpośrednio na smartfonie wirtualnych pieczątek i rabatów dowolnych sieci usługowych. Usługodawcom natomiast pozwalają łatwiej zarządzać bazą klientów, analizować dane i tym samym skuteczniej przyciągać konsumentów do swojego lokalu. Lojalnościowe aplikacje mobilne zdobywają także uznanie wśród inwestorów. Na przełomie sierpnia i września aplikacja Kekemeke pozyskała 1,5 miliona złotych. W spółkę zainwestował fundusz Inovo,

Sylwia Bień-Chudarek
22 maja 2015

Zbigniew Rymarczyk, Comarch: beacony produkujemy na miejscu w Krakowie

Kraków stał się miejscem, gdzie wyjątkowo dobre warunki rozwoju znalazły branże opierające swoje działania na beacon technology. Autorskim rozwiązaniem w tym zakresie może pochwalić się także Comarch, znany głównie z systemów typu ERP. Ze Zbigniewem Rymarczykiem, wiceprezesem Comarch rozmawiamy o ich fabrykach beaconów oraz o rozwiązaniach typu Business Intelligence, w które firma ostatnio intensywnie inwestuje.

Blogi

X